» اجتماعی » دبیرکل حزب خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت.
اجتماعی - مناسبت ها

دبیرکل حزب خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت.

۸ مرداد ۰۱ 1۰50

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آسمانی نیوز ، شهباز حسن پور دبیرکل حزب خدمت، در پیامی فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (علیه السلام) و یاران باوفای آن حضرت را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است :

 

اَلسَّلامُ عَلَیْکَ یا اَبا عَبْدِ اللهِ وَعَلَى الْاَرْواحِ الَّتى حَلَّتْ بِفِنائِکَ ، عَلَیْکَ مِنّى سَلامُ اللهِ اَبَداً ما بَقیتُ وَبَقِىَ اللَّیْلُ وَ النَّهارُ

محرم، ماه خون و شهادت، ماه عزا و ماتم بی کران شیعه ی داغدار غم سیدالشهدا(ع) ، ماه جهاد و حماسه ، ماه پیروزی خون بر شمشیر، ماه قیام و بیداری و یادآور بزرگ ترین حماسه و دلخراش ترین مصیبت تاریخ بشریت است.

ماهی که در آن سالار شهیدان با قیام و ایستادگی خود در مقابل ظلم و ستم و بی عدالتی، مکتب انسان ساز و جاودانی بنام عاشورا را بنیان نهاد و درس حریت، عدالت، عزت، سرافرازی و شجاعت و جوانمردی و راه و رسم پاسداشت عقیده و بیزاری از ذلت را به تمام مسلمانان و آزادگان عالم و نسل های تاریخ آموخت.

اینجانب فرا رسیدن ماه محرم (۱۴۴۴_ه.ق) و سالروز شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین(علیه السلام) و هفتاد و دو تن از یاران مخلص و جان بر کف آن حضرت را به ساحت مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا و تمام شیعیان جهان علی الخصوص مردم عزیز وبزرگوار ایران اسلامی تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .
شهبازحسن پور
دبیرکل حزب خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی

به این نوشته امتیاز بدهید!

سردبیر

  • ×

    با ما در ارتباط باشید