» اخبار جدید » برگزاری مراسم عزای حسینی در شهرستان قرچک
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

برگزاری مراسم عزای حسینی در شهرستان قرچک

۱۵ مرداد ۰۱ 2۰11

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفای ایشان همزمان با روز بزرگداشت شهید شش ماهه کربلا حضرت علی اصغر علیه السلام در شهرستان قرچک با حضور جمعی از بانوان زینبی این منطقه برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن کریم آغاز و سپس خادمیاران و حضار متفقا به قرائت زیارت عاشورا پرداخته و در ادامه روناسی سخنران ضمن تسلیت ایام به ساحت مقدس حضرت صاحب الزمان (عج) به ایراد سخنرانی با محوریت قصه‌های قرآنی و میزان ارزشمندی عزاداری اباعبدالله (ع) پرداخت.

وی ضمن بررسی قصص قرآنی و سخنرانی پیرامون میزان ارزشمندی عزاداری برای امام حسین (ع) به نقل داستانی پرداخت.

روناسی با اشاره به داستان ها و روایات قرآنی مانند داستان حضرت یوسف(ع)، حضرت موسی(ع) و دیگر انبیاء الهی از حاضرین درخواست تامل در این روایات و نتایج آن که همانا پیروزی و فائق آمدن بر مشکلات و یاری خداوند در نتیجه داشتن صبر است، را داشت.

این مراسم با مداحی در وصف حضرت رقیه(س) و پذیرایی از میهمانان با همکاری ۱۰ عضو کانون قرآن خدمت رضوی شهرستان قرچک به پایان رسید.

همچنین در خدمتی دیگر، یکی از خادمیاران کانون خدمت رضوی شهرستان قرچک به نیابت از فرزند خود در سالگرد فوت وی، یک دستگاه ویلچر نذر حضرت رضا علیه السلام کرده و جهت استفاده کودکان بیمار و افراد ناتوان جسمی تحویل دفتر این کانون در شهرستان داد تا ان شاءالله موجبات شفاعت حضرت ثامن الحجج (ع) برای فرزندشان باشد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید