» اخبار جدید » نخستین جلسه دوره آموزشی «خادم تراز» در منطقه ۸ تهران برگزار شد
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

نخستین جلسه دوره آموزشی «خادم تراز» در منطقه ۸ تهران برگزار شد

۱۵ مرداد ۰۱ 2۰28

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،اولین جلسه آموزش مقدماتی مباحث خادم تراز با عنوان دروس عقاید و خادم تراز‌، ویژه خادمیاران در منطقه ۸ (ثامن) تهران، در سالن آمفی تئاتر سرای محله فدک واقع در میدان هلال احمر با حضور خادمیاران و یاوران رضوی روز پنجشنبه ۱۳ مرداد ۱۴۰۱ برگزار شد.

شروع جلسه با قرائت آیاتی از کلام الله مجید بود و سپس حجت الاسلام و المسلمین محمد لطفی زاده مسئول کانون تبلیغی دینی و مداحی کانون خدمت رضوی منطقه ۸ تهران و مدرس دوره به توضیح و تشریح ساختار این دوره پرداخت و اظهار کرد: هدف از برگزاری دوره خادم تراز، ارتقاء دانش عقیدتی، اخلاقی و فقهی خادمیاران و تبیین مقام والای خدمت در سایه عنایت علی ابن موسی الرضا علیه السلام است.

وی به در ادامه به توضیح و تشریح ساختار محتوایی و مباحث این دوره پرداخت و افزود: در این دوره کتاب اصول عقاید و کتاب چهل شایستگی خادم تراز تدریس می‌شود.

گفتنی است، نخستین جلسه دوره آموزشی خادم تراز با شرکت ۱۳۰ نفر از خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد و نحوه برگزاری به شکلی بود که خادمیاران و مشارکت کنندگان نیز در مباحث شرکت داده می‌شدند و کلاس به شکل کاملا تعاملی برگزار شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید