» جدیدترین اخبار » دبیرکل حزب خدمت درپیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.
جدیدترین اخبار - سیاسی - صفحه اصلی

دبیرکل حزب خدمت درپیامی ۱۷ مرداد روز خبرنگار را گرامی داشت.

۱۷ مرداد ۰۱ 2۰27

🔴

رسانه‌ها بستر ساز آگاهی بخشی صادقانه، امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه هستند.

🔹 باسمه تعالی

🔹 با گرامیداشت واقعه تاریخ ساز کربلا و ایام حزن و اندوه سوگواری سرور و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین (ع) و یاران با وفای آن حضرت، سالروز شهادت شهید گرانقدر محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی را که به نام روز خبرنگار مزین گردیده، گرامی داشته و به روان پاک همه شهدای عرصه خبر و فعالان صبور و پر تلاش رسانه‌ای تحیت و درود می‌فرستم.

🔹 عاشورا؛ ایامی برای رشد، تکامل و ارتقاء بشریت است و مکتب حسینی، مکتبی سراسر آگاهی بخش و فرهنگ‌ساز است و بهره‌مندی از همه ظرفیت‌های آن، زمینه ساز تعالی انسان‌ها خواهد بود.

🔹 با تأسی از رویکرد و الگوی حسینی، روز خبرنگار امسال که مصادف با این ایام شده، فرصتی مغتنم برای قدرشناسی از این جهادگران عرصه فرهنگ است که هوشمندانه و آگاهانه، در عرصه “جهاد تبیین” نقش آفرینی روشنگرانه‌ای می‌کنند تا با ترسیم افق‌هایِ روشنِ پیش روی توسعه ایران اسلامی ، روایتی صواب از جهت‌گیری‌‎ها، اقدامات، فعالیت‌ها و تصمیمات خدمتگزاران صادق مردم ارائه دهند.

🔹 خبرنگاران، در قامت پل ارتباطی بین مردم و مسئولان؛ با سرلوحه قرار دادن سه مولفه آگاهی بخشی صادقانه، امیدآفرینی و ایجاد نشاط در جامعه؛ به عنوان روایتگران امین و صادق، به مقابله با مصاف رسانه‌ای و تبلیغاتی قدرت‌های سلطه گر می‌پردازند و گرامی داشت این روز، ارج نهادن به تلاش‌ها و از خود گذشتگی افرادی است که با بصیرت و پشتکاری توأم با عشق، به ایفای رسالت خود می‌پردازند.

🔹 اینجانب؛ همزمان با فرارسیدن ۱۷مرداد مقارن با عاشورای حسینی (ع) از تلاش های همه خبرنگاران متعهد ایران اسلامی، صمیمانه قدردانی می کنم و از خداوند بزرگ، برای همه خبرنگاران عزیز و اصحاب رسانه ، توفیق و سربلندی مسالت دارم.

شهباز حسن پور
دبیرکل حزب خدمتگزاران مستقل ایران اسلامی

به این نوشته امتیاز بدهید!

دبیر

  • ×

    با ما در ارتباط باشید