» اخبار جدید » روایتی از آخرین دیدار مادر و فرزندی در حرم رضوی
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

روایتی از آخرین دیدار مادر و فرزندی در حرم رضوی

۱۷ مرداد ۰۱ 2۰17

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران، به مناسبت سالروز حادثه انفجار خونین حرم مطهر رضوی و شهادت ۲۷ نفر از عزاداران حسینی، جمعی از خادمیاران رضوی منطقه ۴ تهران با حضور در خانواده معظم شهید صفرخانی دیدار و از مقام این شهید تجلیل کردند.

این برنامه به همت کانون خدمت رضوی ایثار و شهادت منطقه چهار تهران مراسمی و به نمایندگی از تولیت آستان قدس رضوی انجام شد.

این مراسم در معیت پرچم متبرک رضوی و ذکر صلوات خاصه زینت گرفت و با سوگواری اباعبدالله الحسین علیه السلام، توسط ذاکر اهل بیت علیه السلام همراه بود و در ادامه حجت الاسلام علیرضا نجاتی به سخنرانی پرداخت.

سپس همسر شهید در خصوص نحوه شهادت همسر و فرزندش در جریان بمب گذاری حرم امام‌رضا(ع) با خادمیاران گفت‌وگو کرد و افزود: «همسرم ارادت عجیبی به امام‌رضا(ع) داشت و ما هر سال به زیارت امام می‌رفتیم.

سال ۱۳۷۳ زمینی تهیه کرده بودیم که در آن برای خانواده منزلی بسازیم، همسرم پیشنهاد داد ابتدا به زیارت امام‌رضا(ع) برویم سپس برای ساخت خانه اقدام کنیم.

۳۰ خرداد و روز عاشورا، آخرین روز سفر ما به مشهد بود و بعد از ظهر آن روز قصد بازگشت به تهران را داشتیم.

ظهر عاشورا برای زیارت ضریح مقدس امام‌رضا(ع) رفتیم و همسر و پسرم به سمت آقایان ‌رفتند. دقایقی بعد پسرم را از پشت شیشه دیدم که او به من گفت: ما زیارت کردیم شما چطور؟ گفتم: ما هنوز نه!

در همین لحظه انفجار رخ داد و من دیگر همسر و فرزندم را ندیدم و در جریان بمب‌گذاری همسر و پسر ۱۰ ساله‌ام به شهادت رسیدند».

گفتنی است، در پایان این دیدار لوح تقدیر و هدایای تبرکی به همسر و مادر شهید صفرخانی اهدا و‌ از مقام این شهید آیین تجلیل به عمل آمد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید