» مطالب گذشته » بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در شورای نگهبان با حضور لاریجانی/تأکید رئیس مجلس بر تعامل بیشتر شورای نگهبان و پارلمان
مطالب گذشته

بررسی لایحه برنامه ششم توسعه در شورای نگهبان با حضور لاریجانی/تأکید رئیس مجلس بر تعامل بیشتر شورای نگهبان و پارلمان

۲۰ مرداد ۹۵ 0۰22

[ad_1]

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به جلسه امروز این شورا، گفت: لایحه احکام دائمی برنامه‌ ششم توسعه در جلسه امروز شورای نگهبان مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در جلسه امروز شورای نگهبان مقرر شد که با توجه به اصلاحات به عمل آمده در لایحه احکام دائمی برنامه ششم توسعه، در جلسات آتی شورای نگهبان وارد رسیدگی ماهوی بندها و مواد مصوبه شود و مجلس نیز به طور همزمان بندهای آن را پس از بررسی، به شورای نگهبان ارسال کند تا اعلام نظر از سوی اعضا صورت گیرد.

سخنگوی شورای نگهبان از حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز این شورا برای بررسی لایحه احکام دائمی برنامه ششم توسعه خبر داد و تأکید کرد: آقای لاریجانی رئیس مجلس و اعضای شورای نگهبان در این جلسه، بر تعامل بیشتر بین شورای نگهبان و مجلس برای بررسی لایحه احکام دائمی برنامه ششم توسعه و دیگر امور تأکید کردند.

کدخدایی تصریح کرد: رئیس مجلس در جلسه امروز شورای نگهبان از اعضای این شورا خواست که بررسی لایحه احکام دائمی برنامه ششم توسعه در شورای نگهبان به نحوی صورت گیرد که مجلس پس از اعلام نظر این شورا، فرصت بیشتری برای بررسی آن داشته باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید