» مطالب گذشته » مجاهدت‌های مدافعان حرم ‌استمرار بیداری اسلامی به جهان است/وهابیون سرسخت‌ترین دشمن اسلام هستند
مطالب گذشته

مجاهدت‌های مدافعان حرم ‌استمرار بیداری اسلامی به جهان است/وهابیون سرسخت‌ترین دشمن اسلام هستند

۲۱ مرداد ۹۵ 1۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علی‌اکبر ولایتی ظهر امروز در مراسم اختتامیه بخش بین‌الملل چهاردهمین جشنواره فرهنگی هنری امام رضا (ع) اظهار داشت: امام رضا(ع) در دوره خود نقش بارزی در تبیین و نشر و گسترش دین اسلام ایفا کردند و اهمیت این مسئله زمانی دو چندان می‌شود که شرایط شکل گرفته برای ایشان برای هیچکدام از ائمه شکل نگرفته بود.

مشاور مقام معظم رهبری بیان کرد: مامون عباسی جلسات متعددی را برای تحمیل ولایتعهدی به امام رضا(ع) تحمیل کرد و از سوی دیگر مناظرات متعددی نیز از سوی ایشان با سایر علما برگزار شد.

ولایتی عنوان کرد: دوران زندگی امام رضا (ع) همزمان بود با ورود مکاتب فلسفی به جهان اسلام و از طرفی با ورود امواج اسلام به ایران، اسلام راستین به مسلمانان بهتر معرفی شد و ایران همچون سدی محکم به برکت وجود امام رضا(ع)  در مقابل امواج ضد اسلام ایستادگی کرد.

وی با بیان اینکه امواج بیداری اسلامی در جهان از اسلام آغاز شده و پرچم‌داری ایران در اسلام  به خاطر نقش بی‌بدیل امام رضا (ع) است افزود: ۱۲ هزار نفر از علویان و سادات همراه امام رضا (ع) به ایران آمدند و در نقاط مختلف کشور به تبلیغ اسلام پرداختند و این امرسبب شد تا ایران  بتواند اسلام راستین به مسلمانان نشان دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اوج امواج بیداری اسلامی و سرآغاز آن در ایران از ۱۹۰ سال پیش توسط علما و بزرگان حوزه علمیه شکل گرفته و مجاهدت‌هایی که مقام معظم رهبری در بیداری اسلامی و معرفی آن به جهان داشتند نیز بی‌بدیل و بی‌نظیر است.

ولایتی با بیان اینکه دفاع مدافعان حرم در مقابل استکبار و وهابیت که به دنبال نابود کردن اسلام هستند به نوعی این مجاهدت‌های مدافعان حرم  استمرار بیداری اسلامی به جهان اسلام و به نوعی ادامه دهنده حرکت بیداری اسلامی است.

مشاور مقام معظم رهبری اظهار داشت: مقابله ایران با وهابیت نکته مهمی در استمرار بیداری اسلامی است وهابیون سرسخت‌ترین دشمن اسلام هستند و برای نابود کردن ایران با اسرائیل و سایر دشمنان اسلام متحد شده ‌به همین دلیل تلاش برای معرفی اسلام راستین از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

انتهای پیام/

این خبر در حال تکمیل است…

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید