» مطالب گذشته » نباید با امریکا تعامل کرد/مسئولان تذکرات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند
مطالب گذشته

نباید با امریکا تعامل کرد/مسئولان تذکرات رهبر انقلاب را سرلوحه کار خود قرار دهند

۲۳ مرداد ۹۵ 0۰13

[ad_1]

محسن کوهکن نماینده مردم لنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به بیانات روز سه شنبه رهبر معظم انقلاب در دیدار با مدیران وزارت اطلاعات درباره مبانی انقلاب که فرمودند «ایجاد خط فاصل با رأس جریان استکبار یعنی امریکا از مهمترین مبانی قطعیِ امام بزرگوار ماست و این مسئله جای هیچگونه مسامحه و سهل‌انگاری ندارد»، اظهار کرد: فرمایش مهم رهبری معظم کاملاً شفاف و روشن است. ایشان همان بیاناتی را فرمودند که حضرت امام بر آن تکیه داشتند.

وی با اشاره به بیانات صریح امام راحل درباره ایستادگی در مقابل امریکا و تعیین خط و خطوطهای نظام افزود: امام با توکل به خدا و پشتوانه مردمی در مقابل استکبار ایستادگی کرد و خط قرمزی برای نظام ترسیم کردند تا همه مسئولین بدانند که سر سوزنی با امریکا تعامل نخواهیم داشت.

نماینده مردم لنجان در خانه ملت افزود: در حال حاضر نیز رهبر معظم انقلاب با چشم بیدار و ذکاوت تمام این مسیر روشن را ادامه می‌دهند و در بیانات مختلف خود خط قرمز نظام را برای همه مسئولین مشخص کرده‌اند.

کوهکن در ادامه افزود: در موضوع برجام تذکرات پی‌در‌پی رهبر معظم انقلاب را مشاهده فرمودید که چقدر تذکر دادند در مذاکرات مراقبت کنید و سهل‌انگاری صورت نگیرد. بنابراین همه مسئولین باید رهنمودها و تذکرات رهبر انقلاب را سر لوحه کارهای خود قرار دهند و در گفت‌وگوهای خود نفرتشان را نسبت به امریکا آشکار کنند.

وی تاکید کرد: خط نظام و انقلاب  همان خط قرمزی است که حضرت امام و رهبر معظم انقلاب تاکید داشته و دارند. در مقابل استکبار هیچ‌گونه مسامحه و تعاملی نخواهیم داشت و با اراده الهی و پشتوانه مردمی، آرمانهای امام و ارزشهای انقلاب را پیش می‌بریم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید