» صفحه اصلی » کرانچار: از فرصت دادن به بازیکنان جوان ضرر نکردیم
صفحه اصلی

کرانچار: از فرصت دادن به بازیکنان جوان ضرر نکردیم

۲۴ مرداد ۹۵ 1۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم دینامو زاگرب شب گذشته (شنبه) در هفته پنجم لیگ کرواسی رودرروی اینتر زاپرشیج قرار گرفت و با نتیجه ۲ بر یک این تیم را شکست داد. علی کریمی، هافبک ایرانی تیم دینامو از دقیقه ۷۱ این بازی به جای مارکو روگ وارد زمین شد.

زلاتکو کرانچار، سرمربی تیم دینامو زاگرب پس از کسب این پیروزی در نشست خبری بعد از بازی گفت: به بازیکنانم بابت پیروزی برابر اینتر زاپرشیج تبریک می‌گویم. به تیم حریف هم باید بابت عملکرد خوب در نیمه دوم تبریک بگویم. دینامو در ۴۵ دقیقه اول خوب بازی کرد و اینتر را تحت‌ِفشار قرار دادیم تا تاکتیک‌های موردنظرمان را عملی کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت: در نیمه دوم سبک بازی دینامو را تغییر دادیم و بدون توجه به بعضی ضعف‌ها انتظارات برآورده شد. ما می‌توانستیم با آرامش بیشتری بازی را به پایان برسانیم، اما این‌طور نشد، با این حال از پیروزی تیمم خوشحالم.

کرانچار سپس با اشاره به جایگزینی علی کریمی و اولمو به جای روگ و سودانی گفت: خیالم از این بابت راحت شد که می‌توانم از این بازیکنان جوان استفاده کنم و به آنها شانس بازی بدهم. با این شرایط ما آماده مصاف با تیم سالزبورگ در مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا هستیم. مهم‌ترین مسئله بازی با اینتر زاپرشیج این بود که از فرصت دادن به بازیکنان جوان (کریمی و اولمو) ضرر نکردیم و پیروزی را به‌دست آوردیم.

تیم دینامو زاگرب تا پایان هفته پنجم لیگ کرواسی با ۱۳ امتیاز صدرنشین است و  ۱۸ شهریورماه سال جاری در بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا به مصاف سالزبورگ اتریش خواهد رفت. یاران کریمی در صورت حذف این تیم اتریشی به دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا راه می‌یابند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید