» صفحه اصلی » اطلاعیه شماره ۲ کمیته امنیتی کاروان اعزامی به ویو/ تهدیدات امنیتی را جدی بگیرید
صفحه اصلی

اطلاعیه شماره ۲ کمیته امنیتی کاروان اعزامی به ویو/ تهدیدات امنیتی را جدی بگیرید

۲۴ مرداد ۹۵ 0۰10

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ریو، در این اطلاعیه آمده است: افزایش روزافزون آمار سرقت لوازم و وسایل در مراکز خرید خصوصاً سرقت گذرنامه و همچنین سرقت به عنف در محل‌های خلوت و دور از چشم پلیس از اتباع خارجی نگران‌کننده بوده است و هوشیاری بیش از پیش عزیزان را می‌طلبد. در همین رابطه توجه به توصیه‌های ذیل ضروری است:

۱- از خارج شدن از محل اسکان و یا دهکده و تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کرده و در موارد ضروری صرفاً با اطلاع سرپرستان و مسئولان انجام پذیرفته و از تردد به‌صورت انفرادی جداً خودداری شود.

۲- مراقبت از وسایل همراه مانند کیف و پاسپورت در مراکز عمومی و خرید به‌صورت جدی مورد توجه قرار گیرد.

۳- از تردد در معابر و مکان‌های خلوت که در معرض دید پلیس نیست، پرهیز شود.

۴- تعارضات فرهنگی جدی گرفته شود و توجه به این نکته ضروری است که صرف‌نظر از نگرش فرهنگی کشور میزبان خصوصاً در نوع پوشش، رفتارهای غیراخلاقی و خارج از عرف در این کشور با مجازات‌های بسیار سنگین روبه‌روست.

۵- تهدیدات امنیتی و تروریستی را جدی گرفته و در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای سریعاً محل را ترک کنید. ضمناً در صورت مشاهده افراد مظنون در اطراف خود و یا هرگونه بسته مشکوک مراتب را سریعاً به پلیس گزارش کنید.

در خاتمه امید است با رعایت نکات امنیتی و توجه به توصیه‌های صورت گرفته ضمن افتخارآفرینی برای کشور ، با خاطره خوب همراه با سربلندی به میهن عزیزمان عزیمت کنید.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید