» صفحه اصلی » حسن‌زاده: با متخلفان دیدار خیبرخرم‌آباد – پارس جنوبی برخورد جدی می‌شود
صفحه اصلی

حسن‌زاده: با متخلفان دیدار خیبرخرم‌آباد – پارس جنوبی برخورد جدی می‌شود

۲۴ مرداد ۹۵ 0۰17

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، اسماعیل حسن‌زاده، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون درباره تخلفات دیدار دو تیم خیبرخرم‌آباد و پارس جنوبی گفت: تا کنون گزارشی به‌دست ما نرسیده، اما از طریق برخی از مسئولان سازمان لیگ و مصاحبه‌ها از این موضوع مطلع شده‌ایم که بعد از پایان مسابقه، چند تن از بازیکنان میزبان علیه یکی از مربیان تیم میهمان اقدامات ناشایستی انجام داده‌اند و تا جایی که می‌دانم کار به برخورد فیزیکی و کتک‌کاری رسیده است. این‌گونه رفتارها در شروع بازی‌های لیگ دسته یک اصلاً شایسته نیست و نگاه کمیته انضباطی به تخلفات اینچنینی جدی‌تر خواهد بود.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: زمانی که گزارش دقیق ناظر و مسئولان برگزاری مسابقات به دست‌مان رسید، قطعاً جزئیات اتفاقات مشخص می‌شود و با توجه به نوع رفتاری که انجام شده، تنبیهاتی که کمیته انضباطی اتخاذ خواهد کرد، باید به نحوی بازدارنده باشد تا از هفته‌های بعدی مسابقات، شاهد چنین رفتارهایی نباشیم. ضمن اینکه در آیین‌نامه و قانون برای این‌گونه تخلفات محرومیت و جریمه نقدی در نظر گرفته می‌شود، اما تصمیم نهایی را پس از بررسی تمام جزئیات پرونده اعلام خواهیم کرد.

رئیس کمیته انضباطی در پایان درباره تخلفاتی که در رقابت‌های لیگ برتر رخ داده است، گفت: در برخی از مسابقات لیگ برتر نکاتی وجود داشت که منتهی به تصمیم کمیته انضباطی شد، اما حوادث قابل توجهی که خیلی نگران‌کننده باشد، وجود نداشت. اگرچه انتظار داریم که بازیکنان و مربیان و همه عوامل حاضر در لیگ برتر، الگوی رفتارهای مناسبی برای لیگ‌های پایین‌تر باشند، اما همین گزارشاتی که از برخی  تخلفات انضباطی که در هر هفته (یکی دو مورد) شاهد آن هستیم، شایسته جایگاه فوتبال پرتماشاگر ما نیست. ضمن اینکه برخی از تخلفات مربوط به تخلفات تماشاگران است و امیدواریم با آموزش مناسب و همکاری مقامات فرهنگی باشگاه‌ها، این امر برطرف شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید