» اجتماعی » سردار فضلی: روح مقاومت و پایداری در پاوه جوشش دارد/ خون مسلمانان شیعه و اهل تسنن در هم تنیده شده است
اجتماعی

سردار فضلی: روح مقاومت و پایداری در پاوه جوشش دارد/ خون مسلمانان شیعه و اهل تسنن در هم تنیده شده است

۲۶ مرداد ۹۵ 1۰50

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، از مناطق عملیات راهیان نور غرب و شمال‌غرب سردار علی فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالروز آزادسازی حصر پاوه که صبح امروز با حضور جمعی از مردم و مسئولین شهرستان پاوه و استان کرمانشاه برگزار شد با گرامیداشت یاد شهیدان چمران و وصالی گفت: همواره آنچه در خاطر مردم ایران از استان کرمانشاه وجود دارد که در دل خود حوادث بزرگی چون آزادسازی پاوه و ایثار و مقاومت مردم این خطه جای دارد. 

وی افزود: امام خمینی(ره) به همراه دیگرعلما و مراجع بستر پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند تا انقلاب به ثمر برساند و امروزه ملت ایران فضای جدید معطری از آنچه که اسلام، رسول خدا و ائمه اطهار(ع) فرموده‌اند بهره‌مند می‌شوند. 

سردار فضلی با بیان رشادت‌های ملت ایران و مردم پاوه که در دفاع از آئین خدا به میدان دفاع آمده‌اند گفت: مردم برای دفاع از اسلام و انقلاب به میدان آمدند و به همراه نیروهای انقلاب دست به دست هم دادند و در دفاع از انقلاب لحظه‌ای غفلت و دریغ نمی‌کنند که اوج این حماسه در پاوه در ۲۶ مرداد رقم خورد. 

جانشین رئیس سازمان بسیج مستعضفین در ادامه تصریح کرد: موفقیت  و پیروزی انقلاب اسلامی بعد از گذشت ۳۷ سال حاصل از به میدان آمدن مردم است و این آزمونی بود برای تمام امت.  

وی در ادامه با بیان اینکه الگوی مقاومت مردم پاوه و ملت ایران در دفاع مقدس الگوی مقاومت در سراسر جهان تبدیل شده است، گفت: امروزه رزمندگان در جبهه مقاومت به این مقاومت در دوران دفاع مقدس هویت بخشیدند و امروزه این الگو به الگویی در سراسر جهان تبدیل شده است.

سردار فضلی در پایان خاطرنشان کرد: امروزه دشمن وحدت بین شیعه و اهل تسنن را هدف گرفته و به دنبال ایجاد فاصله بین مسلمانان است. اما خونهای مسلمانان شیعه و اهل تسنن در هم تنیده شده است و امروزه این امنیت در جمهور ی اسلامی ایران به واسطه حضور مردم در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/

 

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید