» اجتماعی » نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» در سه استان اجرا می‌شود
اجتماعی

نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» در سه استان اجرا می‌شود

۲۶ مرداد ۹۵ 1۰9

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، پیمان شریعتی در نشست خبری شانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی از اجرای تئاتر کوچک «مبارک و قالیچه پرنده» به کارگردانی حامد زحمتکش در کانون استان‌های مرکزی، خوزستان و لرستان، هم‌زمان با شانزدهمین جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک خبر داد.

این کاروان تئاتر کوچک از سوی اداره‌کل امور سینمایی و تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این سه استان اعزام شده است. نمایش «مبارک و قالیچه پرنده» از طرح «کتاب، تئاتر، مدرسه» مرکز تئاتر کانون از سوی هیئت انتخاب جشنواره بین‌المللی نمایش عروسکی تهران – مبارک برای حضور در بخش فضای باز انتخاب شده است. در این تئاتر ابوالفضل باران طلب و حامد زحمتکش به عنوان بازیگر ایفای نقش می‌کنند و ساناز عبدالرزاق، ابوالفضل باران‌طلب و غزاله غفرانی نیز بازی‌دهندگان عروسکها هستند.

راه‌یابی دو نمایش به جشنواره تئاتر بورسا

دو نمایش«نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» و «رویای کفش» برای شرکت در بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بورسای ترکیه انتخاب شد.

نمایشهای «نوازنده‌ای که ماه را می‌نواخت» به کارگردانی حسین چراغی از تولیدات سال ۱۳۹۴ مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوان و «رویای کفش» به کارگردانی مرضیه اشرافیان از اصفهان را برای شرکت در این جشنواره انتخاب کرد.

برگزار‌کنندگان بیست‌ویکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان بورسای ترکیه علاوه بر میزبانی ۱۶ گروه نمایشی منتخب از داخل و خارج از ترکیه، اجرای نمایش، کارگاه‌های آموزشی، سخنرانی، نشستهای بحث و گفتگو را نیز در دستور کار خود قرار داده‌اند.

این جشنواره با همکاری شهرداری و موسسه فرهنگ، هنر و توریست شهر بورسا و حمایت مرکز اسیتژاز ۲۶ مهر تا اول آبان سال جاری در شهر بورسای کشور ترکیه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید