» اخبار جدید » دیدار دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با خانواده شهید خدارحم شاهقلی در شهرقدس
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

دیدار دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان تهران با خانواده شهید خدارحم شاهقلی در شهرقدس

۱۸ آذر ۰۱ 1۰50

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به روایتی و ایام فاطمیه، علیرضا جانه دبیرکانون‌های خدمت رضوی استان تهران، قدرت الله کریمی رابط کانون‌های خدمت رضوی شهرستان قدس، رییس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهید خدارحم شاهقلی دیدار کردند.

این دیدار در معیت پرچم متبرک امام رضا علیه‌السلام، ذکر امام رضا علیه‌السلام و صلوات خاصه همراه بود و اهدای هدایا و تبرکات رضوی و تکریم همسر شهید و تجلیل از مقام پرستار فرزند شهید انجام شد.

در ادامه بخشی از خاطرات و ویژگی‌های بارز اخلاقی شهید و اهمیت دادن به اقامه نماز اول وقت، توجه و مشارکت ذر برپایی نمازجمعه و روزه‌داری توسط همسر و فرزندان شهید بیان شد.

شهید خدارحم شاهقلی، دوم آبان ۱۳۳۵ در خمین متولد شد و پس از طی دوران کودکی و تحصیل و سپس ازدواج به عنوان نیروی بسیجی در دوران دفاع مقدس به جبهه رفت و از نیروهای تک‌تیرانداز بود که در عملیات بیت‌المقدس در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۱ در منطقه خرمشهر به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام در منطقه عملیاتی مفقود بود و پس از سال‌ها توسط گروه‌های تفحص شناسایی و در نهم خرداد سال ۱۳۷۹ در زادگاهش به خاک سپرده شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید