» اخبار جدید » مجلس تعزیت و ذکر مصیبت حضرت فاطمه(س) در هیئت خدام‌الرضا اسلامشهر
اخبار جدید - کانون های خدمت رضوی استان تهران

مجلس تعزیت و ذکر مصیبت حضرت فاطمه(س) در هیئت خدام‌الرضا اسلامشهر

۱۸ آذر ۰۱ 1۰26

به گزارش آسمانی نیوز از شبکه خادمان رسانه ای کانون های خدمت رضوی استان تهران،همزمان با ایام فاطمیه و چهارشنبه امام رضایی در شب شهادت بانوی دو عالم حضرت زهرای اطهر(س) در حسینیه شهدای اسلامشهر محله موسی آباد مجلس بزرگداشت آن بانوی بزرگوار با حضور خادمیاران و یاوران رضوی برگزار شد.

در ابتدای مراسم به میزبانی پرچم متبرک بارگاه منور حضرت رضا (ع) آغاز و با قرائت آیاتی از قرآن کریم توسط مسعود زینلی مسئول کانون جوانان جلسه متبرک شد.

در ادامه مراسم احمد صفری از یاوران رضوی به ذکر فضائل و مصائب شهادت حضرت زهرای مرضیه پرداخت.

سپس ولی اله اصغری رابط کانون خدمت رضوی شهرستان مطالبی درخصوص شهادت حضرت فاطمه زهرا علیهاالسلام را به خادمیاران و یاوران رضوی و حضار تسلیت گفت و مدحی در مورد حضرت زهرا(س) بیان کرد.

وی در ادامه مراسم بیان کرد: هدف از برگزاری این مراسم معنوی این است که خادمیاران رضوی در مراسم ها و بخصوص هیئت خدام الرضا( ع) حضور پیدا کنند.

خادمیاران رضوی شهرستان باید در همه ابعاد و زمینه های مختلف تداوم بیشتری در خدمت رسانی و خدمت گزاری برای مردم و محرومین داشته باشند.

وی در پایان سخنانش به لزوم برگزاری آزمون های خادم تراز اشاره کرد و افزود: مسئله مهم این است که همه خادمیاران و یاوران رضوی شهرستان در این مدت آزمون های خادم تراز که در سامانه قرآن آموز بوده را باید شرکت کنند و در غیر این صورت از سامانه خادمیاری حذف خواهند شد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

آرزو ولی زاده

  • ×

    با ما در ارتباط باشید