» سیاسی » شنبه؛ تعیین تکلیف دانشجویان نفت/ ادامه «تجمع» در صورت عدم حصول نتیجه
سیاسی

شنبه؛ تعیین تکلیف دانشجویان نفت/ ادامه «تجمع» در صورت عدم حصول نتیجه

۲۷ مرداد ۹۵ 0۰9

[ad_1]

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، ظهر امروز جلسه‌ای توسط چهار نفر از نمایندگان تجمع‌کننده دانش‌آموخته صنعت نفت با بازرگانی معاون پارلمانی وزارت نفت دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش خبرنگار تسنیم در این جلسه مقرر شد که نتیجه پیگیریها و تلاشهای معاونت پارلمانی وزارت نفت تا روز شنبه (۳۰ مردادماه) اعلام شود. این در حالی است که بازرگانی معاون پارلمانی وزارت نفت هیچ قول خاصی به جز پیگیری مطالبات به دانش‌آموختگان نداد اما  بر اتمام تجمع دانشجویان و فارغ‌التحصیلان نفتی مقابل مجلس اصرار کرد.

به گفته برخی تجمع‌کنندگان قولی هم از سمت آنها مبنی بر اتمام تجمعات تا عدم حصول به نتیجه به معاون پارلمانی وزارت نفت داده نشد و در صورت ادامه شرایط تجمعات نیز مقابل خانه ملت ادامه می‌یابد.

گفتنی است دانش‌آموختگان صنعت نفت از هفته‌ گذشته خواستار اجرایی شدن وعده دولت و وزارت نفت برای استخدامشان در شرکت ملی نفت هستند.

فارغ‌التحصیلان دانشکده صنعت نفت معتقدند که طبق آئین‌نامه این دانشکده، باید با شرط معدل و پس از فارغ‌التحصیلی به استخدام وزارت نفت درآیند؛ البته روند استخدام آنها انجام شده که با دستور بیژن نامدار زنگنه وزیر نفت، این روند متوقف شده است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید