» سیاسی » فراکسیون امیدتان کورسوی امیدمان را کدر کرده است
سیاسی

فراکسیون امیدتان کورسوی امیدمان را کدر کرده است

۲۸ مرداد ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، دانشجویان دانشگاه صنعت نفت که از هفته گذشته در اعتراض به موضوع لغو استخدام خود از طرف وزارت نفت، مقابل خانه ملت تحصن کرده‌اند طی نامه ای خطاب به علی مطهری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی خواستار پیگیری مطالبات خود شدند.

در بخشی از این نامه آمده است:آیا فریادهای بحق چند ماهه ما را نیز شنیده اید؟ آیا نقض عهد آشکار وزیر نفت در خصوص عدم جذب فارغ التحصیلان گروه الفِ (و نه تعدادی که وزیر محترم از آن دم می‌زند) دانشگاه صنعت نفت را شنیده‌اید؟آیا سکوت مجلس در این زمینه، مستثنی نمودن حوزه اختیارات وزیر نفت و تعهدات هیأت مدیره شرکت ملی نفت محسوب نمی‌گردد؟! در این صورت چه تفاوتی ست بین فدرالیسم و جزیره‌ای عمل کردن وزیر نفت دولت یازدهم؟!

این گروه از دانشجویان در نامه خود تصریح کرده‌اند: آیا اکنون که در جایگاه والایی چون نیابت رئیس پارلمان نشسته‌اید، صدای مظلوممان نشنیده‌اید که به یاریمان نمی‌شتابید؟ مبادا این شبهه ایجاد شود که چون برخی همقطارانتان، صدای دولت و نه صدای ملت شده‌اید! 

در بخش دیگری از این نامه عنوان شده است:‌فراکسیون امیدتان کورسوی امیدمان را کدر کرده است، مگر نه این است که رئیس فراکسیون توجه به مطالبات به حق مردم زا فریاد می‌زند؟!مجلس را که آن امام همام (ره) تأکید داشته اند در رأس امورست را چه شده، که در مقابل وزیر نفت که اینگونه بر منش غلط و ناحق خود اصرار می‌ورزد و جذب دانش آموختگان گروه «الف» دانشگاه صنعت نفت را مطابق آیین نامه‌های داخلی تمکین نمی‌کند، واکنشی نشان نداده و سکوت اختیار کرده است؟

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید