» اجتماعی » نرم‌افزار تلفن همراه «کبوتر مدینه» به ۳ زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شد
اجتماعی

نرم‌افزار تلفن همراه «کبوتر مدینه» به ۳ زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شد

۲۷ مرداد ۹۵ 1۰39

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، نرم‌افزار سه‌بعدی کبوتر مدینه ویژه تلفن همراه، محصول مؤسسه فرهنگی مطلع فجر صادق به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی منتشر شده است.

منوی آغازین نرم‌افزار دارای پس‌زمینه‌ سه‌بعدی است که طواف عاشقانه به گرداگرد گنبد سبز و قبور امامان مظلوم بقیع را مجسم می‌کند. زائر در قالب یک کبوتر، مشتاقانه پرواز می‌کند که به حس آزادی، لطافت و سبکی حضور یافتن در نور اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) می‌افزاید.

از جمله ویژگیهای منحصر به فرد نرم‎افزار کبوتر مدینه، این موارد است: زیارت از منظر کبوتری سبک‌بال، جهت ایجاد حس رهایی و پرواز به سوی حریم یار (برای نخستین بار)، ارائه محتوای دینی و مباحث معارفی در قالب حلقه‌های معرفت (برای نخستین بار)، شبیه‌سازی زائران با استفاده از هوش مصنوعی (برای نخستین بار)، تصویرسازی مفاهیم دینی و حسّی و آموزش گام به گام و تعاملیِ نحوه پرواز کبوترانه در ابتدای ورود به فضای شبیه‌سازی است.

این نرم‌افزار برای دو سیستم عامل اندروید و آی‌اواس منتشر شده است.

پیش از این، نرم‌افزار «ندای رضوی» ساخته موسسه مطلع فجر صادق در ماه مبارک رمضان در صفحه نخست کافه بازار با استقبال بیش از بیست هزار نفر همراه بود.

نسخه عربی، انگلیسی نرم‌افزار سه بعدی کبوتر مدینه نیز از طریق گوگل پلی در دسترس است.

همچنین به منظور دسترسی آسان‌تر علاقه‌‌مندان، نسخه فارسی این نرم‌افزار در فروشگاه‌های کافه بازار و مایکت به صورت رایگان (با پرداخت درون برنامه‌ای) قرار داده شد و به دلیل محتوای غنی و کیفیت بالای این نرم‌افزار نسخه جدید آن در صفحه نخست کافه بازار قرار گرفته است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید