» سیاسی » حمایت نمایندگان مجلس از پیشرفت‌های صنایع دفاعی+ متن بیانیه
سیاسی

حمایت نمایندگان مجلس از پیشرفت‌های صنایع دفاعی+ متن بیانیه

۲۹ مرداد ۹۵ 0۰8

[ad_1]

اکبر رنجبرزاده درگفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم از قرائت بیانیه جمعی از نمایندگان در حمایت از صنایع دفاعی کشور در جلسه روز یکشنبه ۳۱ مرداد پارلمان خبر داد و گفت: این بیانیه برای قرائت در صحن علنی مجلس تقدیم هیئت رئیسه می‌شود.

وی  با بیان اینکه این بیانیه در راستای پیشرفتهای به دست آمده درصنعت دفاعی کشور است، ادامه داد: مجلس شورای اسلامی همواره از کسانی که در راستای پیشرفت کشور و ارتقا توانمندی‌ها گام برمی‌دارند تقدیر و تشکر می‌کند.

عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد:  مجلس خود را موظف می داند که با تشویق دستگاه های مختلف،عامل پیشرفت در همه ابعاد و بخشهای کشور شود.

رنجبرزاده با بیان اینکه امیدواریم در آینده شاهد گامهای بلند در ارتقای توانمندی‌های کشور باشیم، گفت: کسانی که درصنایع دفاعی فعالیت می کنند،برای ایران فضای امن را فراهم کرده اند.

متن کامل بیانیه جمعی از نمایندگان در حمایت از صنایع دفاعی کشور به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

راهبرد دفاعی جمهوری اسلامی ایران تولید قدرت بازدارنده از تکوین تهدیدات دشمنان است که علاوه بر تحکیم بنیه دفاعی کشور،‌از مهم‌ترین پشتوانه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران در اتخاذ مواضع بین‌المللی و ایستادگی در برابر قدرت‌های زیاده‌خواه می‌باشد.

صنعت دفاعی کشور بخشی از قدرت دفاعی ایران اسلامی است که از مولفه‌های امنیت‌ساز بوده و در راستای آموزه‌های دینی و نیازهای راهبردی ظرفیت‌سازی شده است.

علوم، فنون و صنایع دفاعی علاوه بر پشتیانی از نیروهای مسلح در زمینه کاربردهای غیرنظامی و جهش علمی و فناوری‌ را با وجود تحریم‌های ظالمانه به الگویی موفق در اقتصاد مقاومتی تبدیل ساختند که تولید بومی انواع تجهیزات و تسلیحات دفاعی و به‌ویژه سامانه‌های موشکی و رزم هوایی، دریایی و زمینی و پدافندی تحسین‌برانگیز است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن حمایت همه‌جانبه از طراحی، ساخت و تولید سامانه‌های پیشرفته دفاعی به‌منظور تأمین نیازهای نیروهای مسلح و تقویت بنیه دفاعی کشور، از تلاش‌های وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و صنایع وابسته در نقش‌آفرینی برای اقتدار علمی، دفاعی، ملی و بین‌المللی و در تکوین اقتصاد مقاومتی و نیز خنثی‌سازی تحریم‌های ظالمانه دشمنان قدردانی نموده و امیدواریم در سال اقتصادی مقاومتی، اقدام و عمل، تحت ولایت فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی). نیروهای مسلح پیشرو بودن صنایع دانش‌بنیان دفاعی را با استفاده حداکثری از ظرفیتهای علمی، پژوهشی و صنعتی صیانت نموده و جمهوری اسلامی ایران را همواره در تراز برتر منطقه‌ای و مقابله با توطئه‌های فرا منطقه‌ای و تولید قدرت بازدارندگی از تهدیدات احتمالی حفظ نمایند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید