» فرهنگی، هنری » سینما و تئاتر » برای تجدید چاپ «خاطرات دکتر حسن روحانی» برنامه‌ای نداریم/ نسخه دیجیتال کتاب موجود است
سینما و تئاتر

برای تجدید چاپ «خاطرات دکتر حسن روحانی» برنامه‌ای نداریم/ نسخه دیجیتال کتاب موجود است

۳۰ مرداد ۹۵ 0۰9

[ad_1]

به گزارش خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس، کتاب «خاطرات دکتر حسن روحانی» (انقلاب اسلامی ۱۳۵۷-۱۳۴۱) که انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی آن را منتشر کرده در بازار موجود نیست و چاپ آن تمام شده است.

با مهدی رمضانی مدیر عامل موسسه فرهنگی و هنری انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی و معاون رئیس مرکز گفت‌وگو کردیم و پیرامون این کتاب سوال کردیم که او گفت: کتاب «خاطرات دکتر حسن روحانی» که توسط مرکز اسناد انقلاب اسلامی منتشر شده چاپش تمام شده اما نسخه دیجیتال آن در کتابفروشی «فیدبو» موجود است و علاقه‌مندان می‌توانند آن را از این فروشگاه الکترونیکی خریداری کنند.

وی در پاسخ به اینکه برای تجدید چاپ این کتاب برنامه ای دارند یا خیر؛ گفت: برنامه‌ای برای تجدید چاپ این کتاب نداریم ولی همانطور که گفتم نسخه دیجیتال آن در دسترس است و می‌توانند از آن استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، کتاب «خاطرات دکتر حسن روحانی» (انقلاب اسلامی ۱۳۵۷-۱۳۴۱) عنوان کتابی است که به خاطرات حسن روحانی در خلال سال‌های ۱۳۴۱ تا ۱۳۵۷ پرداخته است. این کتاب در ۱۱ فصل تدوین شده که عناوین آن عبارت است از: دوران کودکی و دبستان، آغاز طلبگی (حوزه علمیه سمنان)، ورود به مدرسه آیت‌الله گلپایگانی، آغاز نهضت اسلامی، حضرت امام در رأس نهضت، مبارزه با استعمار خارجی، تبعید امام به ترکیه، تبعید امام خمینی به نجف اشرف، اوج گیری و پیروزی انقلاب اسلامی، هجرت امام خمینی به پاریس، و تثبیت انقلاب.

انتهای پیام/و

http://fna.ir/PN40TK

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید