» صفحه اصلی » قاسمی: برای قهرمان روی تشک رفتم اما نتوانستم برنامه‌هایم را پیاده کنم/ همه چیز دست به دست هم داد تا طلا نگیرم
صفحه اصلی

قاسمی: برای قهرمان روی تشک رفتم اما نتوانستم برنامه‌هایم را پیاده کنم/ همه چیز دست به دست هم داد تا طلا نگیرم

۳۰ مرداد ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اعزامی تسنیم از ریو، کمیل قاسمی پس از کسب مدال نقره در المپیک ۲۰۱۶ ریو اظهار داشت: رقابت سختی در فینال داشتم. حریف ترک در دو سال اخیر در این وزن قهرمان جهان شده است. من برای طلا آمده بودم، اما نتوانستم برنامه‌هایم را روی تشک پیاده کنم.

آزادکار وزن ۱۲۵ کیلوگرم کشورمان ادامه داد: حریف بهتر کشتی گرفت و توانست مدال طلا را بگیرد.

قاسمی درباره اینکه پس از پیروزی ۳۳ ثانیه‌ای مقابل حریف آمریکایی انتظار کسب طلا از او وجود داشت، گفت: حریف آمریکایی‌ام خوب بود، اما کشتی همین است. حریف گرجستانی‌ام هم خیلی خوب و عنواندار بود.

نایب قهرمان کشتی آزاد سنگین وزن المپیک عنوان کرد: گروهم خیلی سخت بود و یک دور بیشتر از حریف ترکیه‌ای کشتی گرفتم و در نهایت نتوانستم برنامه‌هایم را در فینال اجرا کنم.

قاسمی درباره اینکه خستگی عامل شکست او بوده است، گفت: نمی‌شود گفت فقط خستگی دلیل باختم بود. همه چیز دست به دست هم داد تا طلا نگیریم.

وی درباره قضاوت داور تصریح کرد: داور می‌توانست اخطار دوم را به من ندهد و با این اخطار کشتی را برای من سخت کرد، اما من باید بهتر از این کشتی می‌گرفتم.

آزادکار سنگین وزن کشورمان با بیان اینکه نیاز به استراحت دارد، گفت: یک سال گذشته خیلی سختی کشیدم تا به اینجا رسیدم و شبانه‌روز در اردو بودم. قصد ادامه ورزش حرفه‌ای را دارم و پس از استراحت تمریناتم را آغاز می‌کنم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید