» سیاسی » نظام هماهنگ پرداخت حقوق و دست مزد باید اجرایی شود
سیاسی

نظام هماهنگ پرداخت حقوق و دست مزد باید اجرایی شود

۳۱ مرداد ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، علی وقف‌چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور امروز یکشنبه (۳۱ مرداد) با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی در طی ۳۸ سال گذشته اظهار کرد: برای رسیدن به اهداف عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان الگوی اسلام ناب محمدی تعریفی ویژه از افراد باتجربه به‌عنوان ذخایر علمی، فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی لازم است.

وی افزود: این افراد پشتوانه مشاوره‌ای کشور هستند، البته باید به جوانان که مدیران فردای ایران هستند، نیز توجه کرد.

نماینده مردم زنجان در ادامه با تأکید بر لزوم اصلاح نظام آموزشی، تصریح کرد: از مقطع آموزشی پیش‌دبستانی تا دانشگاه همه ابعاد شخصیتی یک انسان کامل را باید رشد دهیم. این امر منوط به تغییر سیستم آموزشی از سنتی به نظام آموزشی مدرن، ارتقای مهارت، خلاقیت و پرسشگری در همه امور است.

وی تصریح کرد: اصل ساماندهی اشتغال مولد برای هر ایرانی، ایجاد یک شغل پایدار و ممنوعیت چند شغله بودن در بخشهای خصوصی و دولتی با صدور فقط یک کارت اشتغال برای هر ایرانی ضرورت دارد.

نماینده مردم زنجان وطارم در  مجلس با تأکید بر اصلاح ساختار نظام هماهنگ پرداخت حقوق و دستمزد نیز گفت: باید در تمام دستگاههای دولتی و وابسته به دولت این نظام اصلاح شده تا رفع تبعیض شود.

انتهای ‌پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید