» سیاسی » ارجاع جزئیات لایحه اصلاح قانون بودجه ۹۵ به کمیسیون برنامه و بودجه
سیاسی

ارجاع جزئیات لایحه اصلاح قانون بودجه ۹۵ به کمیسیون برنامه و بودجه

۲ شهریور ۹۵ 0۰45

[ad_1]

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، وکلای ملت  در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲شهریور) مجلس شورای اسلامی پس از تصویب کلیات لایحه اصلاحیه قانون بودجه سال ۱۳۹۵ کل‌کشور، با ارجاع مجدد جزئیات این لایحه به کمیسیون برنامه و بودجه  مجلس  برای رفع ایرادات و تعیین ردیفهای مشخص برای دریافت و پرداخت، موافقت کردند.

محمد دهقان نماینده طرقبه و چناران و محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی کلیات این لایحه در صحن پارلمان، در اخطارها و تذکرات جداگانه‌ای نسبت به نداشتن ردیف‌های مشخص در این اصلاحیه بودجه انتقاد کردند.

محمد رضا پور ابراهیمی در اخطار قانون اساسی متذکر شده بود این اصلاحیه جدول و ردیف ندارد که مغایر با قانون اساسی است.

علی لاریجانی رئیس مجلس پس از تصویب کلیات این لایحه ، اخطار پورابراهیمی را به رأی وکلای ملت گذاشت که نمایندگان با ۱۴۳ رأی موافق، ۴۷ رأی مخالف و ۱۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۴۸ نماینده حاضر در صحن علنی، اخطار پورابراهیمی را وارد دانستند.

سپس علی لاریجانی این لایحه را برای رفع ایرادات و البته تعیین ردیف‌های مشخص به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع داد و گفت: از کمیسیون می‌خواهیم همین امروز جلسه‌ای را تشکیل و تبصره ۳۶ این لایحه که دارای ایراد قانون اساسی است را اصلاح کند تا در نشست علنی فردای قوه مقننه ، درباره جرئیات آن تصمیم‌گیری شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید