» اخبار جدید » روز سرنوشت ساز اتحادیه پوشاک تهران/گام بزرگ برای نشان بزرگی اتحادیه پوشاک تهران
اخبار جدید - اصناف - اقتصاد - اقتصادی - تهران - دولت

روز سرنوشت ساز اتحادیه پوشاک تهران/گام بزرگ برای نشان بزرگی اتحادیه پوشاک تهران

۲۹ اردیبهشت ۰۲ 1۰33

آسمانی نیوز- هفتم خرداد ماه ١۴٠٢ انتخابات اتحادیه پوشاک تهران برگزار خواهد شد اما آیا در دور اول به حد نصاب می رسد؟

به گزارش پایگاه خبری «آسمانی نیوز» ؛ تا کنون بررسی‌ها نشان داده است که از زمان اجرایی شدن رای هیات عمومی دیوان عدالت اداری در سال ٩٩ تاکنون در بیشتر موارد انتخابات اتحادیه‌های صنفی که بالای پنج هزار نفر عضو دارند در دور اول به حد نصاب نرسید.

روز هفتم خرداد ماه انتخابات بزرگترین اتحادیه صنفی کشور با بیش از ١٨ هزار عضو در مصلی بزرگ امام خمینی ره تهران برگزار می شود.

نام بزرگترین اتحادیه صنفی کشور با ابوالقاسم شیرازی عجین شده است. ابوالقاسم شیرازی جوانی اش را پای این اتحادیه گذاشت. قوای سه گانه صنعت پوشاک کشور را با ابوالقاسم شیرازی می شناسند اما با اجرای قانون حالا وی در جمع هیات مدیره نیست ولی اعتبارش در اتحادیه هنوز وجود دارد.

برای اینکه بزرگترین اتحادیه صنفی کشور نشان بدهد بزرگ است اعضایش بهتر است به احترام صنف و خودشان و اثرگذاری که در اقتصاد پوشاک کشور دارند به گونه ای عمل کنند تا در روز هفتم خرداد وفقط برای یک بار دیگرکامل وقت گذاشته و حوصله به خرج دهند تا با حضور پر شور در انتخابات در همان مرحله اول کار را تمام کنند.

با حضور حداقل ده هزار نفری در پای صندوقهای رای در روزهفتم نشان دهید که پشتوانه بزرگ صنف هستید تا منتخبان شما بتوانند قدرت چانه زنی بیشتری برای دفاع از حقوق صنفی شما داشته باشند.

انتهای پیام/

به این نوشته امتیاز بدهید!

امیرحسین عصاریان

  • ×

    با ما در ارتباط باشید