» صفحه اصلی » آرسنال سرانجام اولین پیروزی‌اش را کسب کرد/ سومین برد متوالی شاگردان کونته، قاطعانه رقم خورد
صفحه اصلی

آرسنال سرانجام اولین پیروزی‌اش را کسب کرد/ سومین برد متوالی شاگردان کونته، قاطعانه رقم خورد

۶ شهریور ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های روز نخست از هفته سوم لیگ برتر انگلیس، امشب (شنبه) شش دیدار برگزار شد که در مهم‌ترین آنها، تیم‌های فوتبال چلسی و آرسنال برابر رقبای خود به برتری رسیدند.

در ورزشگاه استمفوردبریج لندن، چلسی با نتیجه ۳ بر صفر میهمان خود برنلی تازه صعود کرده را شکست داد و سومین برد متوالی‌اش را کسب کرد تا موقتاً صدرنشین جدول رده‌بندی شود. در این بازی ادن ازار در دقیقه ۹، ویلیان در دقیقه ۴۱ و ویکتور موزس در دقیقه ۸۹ گل‌های تیم تحت‌ِهدایت آنتونیو کونته را به‌ثمر رساندند.

همشهری قرمزپوش چلسی یعنی آرسنال هم با سه گل رقیبش را شکست داد. توپچی‌ها که میهمان واتفورد بودند، با نتیجه ۳ بر یک پیروز شدند که این اولین برد آنها در فصل جدید لیگ برتر بعد از یک شکست خانگی و یک تساوی بود. سانتی کاسورلا در دقیقه ۹ از روی نقطه پنالتی، الکسیس سانچس در دقیقه ۴۰ و مسعوت اوزیل در دقیقه ۴۵ گل‌های آرسنال را به‌ثمر رساندند تا توپچی‌ها با یک برد قاطعانه راهی رختکن شوند. در دقیقه ۵۷ روبرتو پریرا یکی از گل‌های خورده را برای واتفورد جبران کرد، اما این گل برای فرار میزبان از شکست کافی نبود.

امشب همچنین لسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها اولین پیروزی‌اش را در این فصل کسب کرد. روباه‌ها در خانه با نتیجه ۲ بر یک از سد سوانزی گذشتند.

جیمی واردی در دقیقه ۳۲ و وس مورگان در دقیقه ۵۳ برای لسترسیتی و لروی فر در دقیقه ۸۱ برای سوانزی گلزنی کردند، ضمن اینکه ریاض محرز در دقیقه ۵۶ یک پنالتی لسترسیتی را به هدر داد.

در چهار بازی دیگر امشب نتایج زیر رقم خورد:

کریستال پالاس یک – بورنموث یک
اورتون یک – استوک‌سیتی صفر
لسترسیتی ۲ – سوانزی یک
ساوتهمپتون یک – ساندرلند یک

در آخرین بازی امشب از هفته سوم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۲۱ منچستریونایتد میهمان هال‌سیتی است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید