» سیاسی » اجرای دقیق رهنمودهای رهبر انقلاب مورد اهتمام بخش‌های دولت باشد
سیاسی

اجرای دقیق رهنمودهای رهبر انقلاب مورد اهتمام بخش‌های دولت باشد

۷ شهریور ۹۵ 0۰29

[ad_1]

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور عصر یکشنبه و در جلسه هیئت دولت، به دیدار اخیر  اعضای هیئت دولت با رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت هفته دولت اشاره کرد و گفت: رهنمودها و قدردانی معظم‌له از تلاش‌ها و اقدامات انجام شده، در روحیه همه بخش‌های دولت یازدهم برای فعالیت سریعتر و خدمت رسانی بیشتر به مردم شریف ایران تاثیر گذار است و البته مسئولیت‌ها را نیز سنگین‌تر می‌کند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره مبارزه قاطع و جدی با مساله قاچاق کالا و لزوم اقدامات جدی‌تر در این زمینه به منظور افزایش توان رقابتی تولیدات ایرانی در بازارهای داخلی و خارجی، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا برای اجرایی و عملیاتی شدن اقتصاد مقاومتی اهمیت بالایی داشته و همه دستگاه‌های ذی‌ربط در کشور باید دست به دست هم دهند تا شاهد نتیجه مطلوب در این عرصه باشیم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: کاهش آمار قاچاق کالا از ۲۵ میلیارد دلار به ۱۵ میلیارد دلار نیز بیانگر عزم جدی دولت در مبارزه با قاچاق کالا است که این مهم باید همچنان ادامه یابد.

روحانی در ادامه به منویات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و اظهار داشت: اقتصاد و شرکت‌های دانش بنیان تنها مختص به معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نبوده  و همه بخش‌های فرهنگی و اقتصادی باید وارد عمل شوند تا با تحول روابط بین تولید و علم و بهره‌گیری از فن‌آوری‌های داخلی و خارجی این بخش از اقتصاد به حرکت درآید.

وی با قدردانی از هدایت‌ها و حمایت‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی از دولت، اظهارداشت: باید همه رهنمودها و تاکیدات مقام معظم رهبری، بویژه در دیدار اخیر اعضای هیات دولت با معظم له، دقیقا مورد اهتمام و توجه تمامی بخش های دولت تدبیر و امید قرار گیرد.

روحانی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری درباره “حقوق های غیر عادلانه” نیز تاکید کرد: معظم له از مصوبات دولت یازدهم در برخورد با حقوق‌های نامتعارف رضایت دارند که البته باید کماکان اقدامات تکمیلی و تلاش‌های بیشتری انجام شود.

رئیس‌جمهور سپس به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب درباره مساله فضای مجازی و همچنین موضوع افتتاح شبکه ملی اطلاعات در دولت یازدهم اشاره کرد و ادامه داد: با افتتاح این شبکه مردم می‌توانند با امنیت، کیفیت و سرعت بهتر و همچنین قیمت ارزان‌تر خدمات دریافت کنند که البته باید این امر به گونه‌ای ترویج، تبلیغ و عمل شود که مردم احساس کنند که دولت به دنبال کمک به آن‌ها و نه استفاده از یک شبکه محدود است.

روحانی با تاکید بر اینکه رقابتی شدن تنها راه حل اساسی در مبارزه با قاچاق کالا و همچنین مساله فضای مجازی است، افزود: باید شبکه‌های اجتماعی داخلی رقابتی شوند و با توجه به استعداد جوانان تحصیل‌کرده کرده و شرکت‌های دانش بنیان می توان به اشتغال زایی در کشور کمک کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید