» صفحه اصلی » نوبخت: پارالمپیکی‌ها مردم را خوشحال‌تر می‌کنند + تصاویر
صفحه اصلی

نوبخت: پارالمپیکی‌ها مردم را خوشحال‌تر می‌کنند + تصاویر

۸ شهریور ۹۵ 0۰1

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین بعدازظهر امروز میزبان محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت بود. نوبخت با حضور در این فدراسیون از اردوی تیم‌های والیبال نشسته مردان و همچنین تیم ملی تیراندازی که قرار است به پارالمپیک اعزام شوند دیدن کرد.

وی در حاشیه این بازی اظهار داشت: از حضور در جمع ورزشکاران پارالمپیکی روحیه گرفتم امروز آخرین روز از هفته دولت است و برکت خون شهدا این فرصت را داد که بازدیدی داشته باشیم. 

نوبخت افزود: حضور من در فدراسیون با تمرین تیم والیبال نشسته مصادف شد. با توجه به گرایشی که به این رشته دارم واقعاً لذت بردم و حالا با انرژی مضاعف به محل کار باز می‌گردم.

سخنگوی دولت در خصوص این که گفته می‌شود بخشی از بودجه پارالمپیک همچنان در اختیار کمیته ملی المپیک است و در بخش دیگری هزینه شده است، گفت: فکر نمی‌کنم خسروی‌وفا این موضوع را تأیید کند. پارالمپیک همیشه سهمیه خاص خود را داشته است  و سهمش را به جای دیگری نمی‌دهیم و به طور ویژه به این بخش نگاه می‌کنیم. 

وی درباره پیش‌بینی‌اش از نتایج کاروان پارالمپیک ایران در بازی‌های ۲۰۱۶ ریو و در مقایسه با نتایج کاروان المپیک عنوان کرد: زحمات المپیکی‌ها قابل تقدیر است و چقدر خوب و مناسب همه آنها مورد تکریم مقام معظم رهبری نیز قرار گرفتند، که در این باره اطلاع رسانی هم شد، البته با توجه به پیشینه‌ قهرمانی بیشتر در حوزه پارالمپیک انتظار داریم که مردم نیز از نتایج کاروان پارالمپیک ایران خوشحال‌تر شوند. 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید