» اجتماعی » بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد
اجتماعی

بنیاد شهید و امور ایثارگران دستگاه برتر جشنواره شهید رجایی شد

۸ شهریور ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در مراسمی که به منظور تجلیل و قدردانی از وزارتخانه‌ها، دستگاه‌های دولتی و اجرایی، کارمندان و مدیران نمونه کشوری در سالن اجلاس سران برگزار شد، از بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان اولین دستگاه برتر در بخش دستگاه‌های برتر وابسته به نهاد ریاست جمهوری قدردانی و لوح تقدیر به حجت الاسلام والمسلمین شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رئیس جمهوری و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران اهدا شد.

رئیس جمهوری در مراسم اختتامیه جشنواره شهید رجایی، دستیابی به اهداف را در گرو پایبندی به راه شهیدان رجایی و باهنر دانست و با تأکید بر اینکه تا مردم را ولی نعمت خود ندانیم، موفق نخواهیم بود، گفت: رویکرد دولت تدبیر و امید، تصمیم گیری دقیق و خردمندانه بر مبنای معیارهای دینی، اخلاقی و منافع ملی است.

وی در ابتدای سخنان خود با تأکید بر اینکه یافتن شخصیت‌های همچون شهیدان رجایی و باهنر در تاریخ آسان نیست، اظهار داشت: ویژگی شاخص شهیدان رجایی و باهنر، دانش، اخلاص و فداکاری در خدمت به مردم بود.اگر الگوی همه مسئولان و کارمندان این دو شهید بزرگوار باشد بی‌تردید به نقطه مطلوب دست خواهیم یافت.

دکتر روحانی با اشاره به اینکه رفتار و اخلاق کارمندان و مدیران در برخورد با مراجعه‌کنندگان امری بسیار مهم است، ادامه داد: باید باور داشته باشیم که مردم مراجعه کننده ولی‌نعمتان ما هستند و اگر به این امر معتقد نباشیم نظام اداری درست نخواهد شد.

در متن لوح اهدایی رئیس جمهوری به حجت الاسلام و المسلمین شهیدی آمده است:

حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای شهیدی محلاتی

معاون محترم رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثاگران

در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل از همت و تلاش ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان محترم آن دستگاه در راستای توسعه و اعتلای کشور و تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و کسب رتبه برتر در جشنواره شهید رجایی سال ۱۳۹۵، تشکر و قدردانی می نمایم. توفیق روز افزون شما و کارکنان شریف آن دستگاه را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از خداوند متعال خواستارم.

حسن روحانی

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید