» سیاسی » مطهری: کسی که پدرش را منافقین شهید کردند، از آنها دفاع می‌کند؟
سیاسی

مطهری: کسی که پدرش را منافقین شهید کردند، از آنها دفاع می‌کند؟

۹ شهریور ۹۵ 0۰22

[ad_1]

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، سیدحسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جلسه صبح امروز (سه‌شنبه ۹ شهریور) مجلس در تذکری با استناد به ماده ۲۴ آئین‌نامه داخلی مجلس، خطاب به پزشکیان گفت: من شما را فردی منصف معتقد به نظام، انقلاب و ولایت می‌دانم.

وی ادامه داد: همه ما و ملت ایران در محضر مقام معظم رهبری بودیم که ایشان صراحتا اشاره داشتند که مجلس باید در مقابل جریانهای سیاسی معاند و ضدانقلاب موضعی قاطع، انقلابی و شفاف داشته باشد.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت ایران می‌داند که گروهک منافقین بیش از ۱۷ هزار نفر از مردم ایران را به خاک و خون کشیدند که در میان آنها کاسب، معلم، کشاورز، رئیس جمهور، نخست‌وزیر و رئیس قوه قضائیه وجود داشتند.

نقوی حسینی تصریح کرد: هنوز از ایام سالگرد شهادت شهید رجایی و باهنر توسط ملعون منافقین نگذشته و هنوز از ایام هفتم تیر و شهادت شهید مطهری که توسط همین منافقین به خاک و خون کشیده شده است چند وقتی نمی‌گذرد که اظهارات نایب رئیس مجلس درباره این گروهک تروریستی را می‌شنویم.

وی با بیان اینکه این مجلس فرزندان حضرت امام و سربازان ولایت هستند، اظهار کرد: در پیامی که حضرت امام خمینی (ره) به منتظری داشت فرمودند “به قدری مطالبی که گفته‌اید دیکته شده منافقین بود که فایده‌ای برای جواب دادن به آنها نمی‌بینم”.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی در همین راستا ادامه داد: امام خمینی(ره) در آن پیام تاکید داشتند در همین دفاعیه‌ای که شما از منافقین داشتید تعداد بسیار محدودی که به دلیل جنگ مسلحانه علیه اسلام و انقلاب محکوم به اعدام شده بودند را رسانه‌ها از دهان و قلم شما شنیدند و دیدیم که چه خدمت ارزنده‌ای به استکبار کرده‌اید.

نقوی حسینی با بیان اینکه اینها مواضع امام نسبت به حمایت از این گروهک تروریستی بود، گفت: مردم فراموش نمی‌کنند که در عملیات مرصاد و در ۸ سال دفاع مقدس همه منافقین جاسوس دشمن بودند و ستون پنجم صدام بودند.

وی ادامه داد: مستحق نیست امروز نایب رئیس مجلس چنین مواضعی را در قابل این گروهک تروریستی داشته باشد. در شرایط بین‌المللی که استکبار جهانی با انتشار آن فایل صوتی کذایی سعی می‌کنند، بهره‌برداری خود را داشته باشد.

نماینده مردم ورامین در مجلس در پایان اظهار کرد: تقاضا دارم هیئت رئیسه مجلس و نمایندگان موضع قاطع، انقلابی و شفاف اتخاذ کنند.

به گزارش تسنیم، علی مطهری نایب رئیس دوم مجلس در پاسخ به صحبت‌های نقوی‌حسینی با استناد به ماده ۷۹ آیین‌نامه داخلی مجلس گفت: متاسفانه آقای نقوی حسینی نامه من را مطالعه نکرده و ایشان نیز مغالطه می‌کند.

وی با بیان اینکه در جنایتکار بودن منافقین هیچ تردیدی نیست، افزود: به طور مثال گروه فرقان که زیرشاخه‌ای از گروه تروریستی منافقین است و اکبر گودرزی رئیس آن دوست نزدیک رجوی بوده است.

نایب رئیس مجلس با تاکید بر اینکه آقای نقوی حسینی دایه دلسوزتر از مادر شده است، گفت: کل حرف بنده در آن نامه این بوده که وقتی سوالی برای اذهان مردم پیدا شده باید مسئولان به جای شعار دادن درباره آن توضیح بدهند.

مطهری تاکید کرد: مسئولان باید با توضیحات خود اعلام کنند که اجرای حکم اعدام در سال ۶۷ شرعی و قانونی بوده و ظلمی به کسی نشده و اگر کسی اعتراض دارد، بررسی می‌شود و به اینگونه پرونده را مختومه کنند.

وی تصریح کرد: آیا کسی که پدرش را منافقین شهید کرده‌اند، از آنها دفاع می‌کند؟ به نظرم بهترین روش برای دفاع از نظام توضیح دادن مناسب است.

وی با بیان اینکه آقای پورمحمدی وزیر دادگستری دراین باره توضیحاتی ارائه کردند، گفت: من نمی‌فهمم این حساسیت عجیب و غریب برای چیست جز اینکه مقاصد سیاسی پشت آن باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید