» اجتماعی » برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر اعلام شد
اجتماعی

برنامه جدید تالارهای نمایشی مجموعه تئاتر شهر اعلام شد

۹ شهریور ۹۵ 0۰2

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»،‌ با پایان گرفتن شانزدهمین جشنواره نمایش عروسکی تهران-مبارک، نخستین نمایشها در دوران جدید مدیریتی این مجموعه روی صحنه می‌روند. در این ایام چهار اثر نمایشی در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی و پلاتو اجرا مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌روند.

در تالار اصلی نمایش «سه خواهر و دیگران» به نویسندگی و کارگردانی حمید امجد ساعت ۱۹:۳۰ با مدت زمان ۱۸۰ دقیقه و قیمت بلیت ۴۵، ۳۵ و ۲۰ هزار تومان میزبان علاقه‌مندان تئاتر خواهد بود. افشین هاشمی، ریحانه سلامت، معصومه رحمانی، مارال آتشی، رامین سیاردشتی، علیرضا ناصحی، داریوش موفق، محسن حسینی، پیام امیرعبدالهیان، سام کبودوند، بهنوش بختیاری، جمشید جهانزاده بازیگران این اثر نمایشی هستند.

«اگر…» عنوان نمایشی به نویسندگی و کارگردانی وحید رهبانی است که از روز ۱۲ شهریور ماه ساعت ۱۸:۳۰ و ۲۰:۳۰ در تالار چهارسو به مدت زمان ۷۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۵ هزار تومان به صحنه می‌رود. در این اثر نمایشی سارا بهرامی و وحید رهبانی به عنوان بازیگر حضور دارند.

در مرکز مطالعات اجرایی قشقایی نیز از روز ۱۰ شهریور ماه نمایش «کولا» به نویسندگی و کارگردانی نصیر ملکی‌جو و بازی پوریا سلطان‌زاده و سروش شاکر ساعت ۱۹ و ۲۰ با مدت زمان ۳۵ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان به صحنه می‌رود.

در پلاتو اجرا نیز نمایش «سپنج رنج و شکنج» به نویسندگی زنده‌یاد محمود استاد محمد و کارگردانی شهرام گیل‌آبادی ساعت ۲۰ با مدت زمان ۶۰ دقیقه و قیمت بلیت ۲۰ هزار تومان روی صحنه می‌رود. نوشین حسن‌زاده، رویا فلاح، نازنین مهیمنی، شمسی صادقی، فریدون محرابی بازیگران این نمایش هستند.

اولین سمینار تخصصی فناوری نور در تئاتر شهر برگزار می شود

اولین سمینار تخصصی فناوری نور در تئاتر سه‌شنبه نهم شهریور ماه در تالار قشقایی مجموعه تئاتر شهر برگزار می‌شود. این سمینار توسط گروه مهندسی آوید الکترنیک آریا با همکاری اداره کل هنرهای نماشی و مجموعه تئاتر شهر تهران با سخنرانی راف جانسنز، مشاور گروه کانسپت برای تئاتر و تلویزیون و پروژه های مشاورکمپانی ADB میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.

جانسنز در این روز درباره ارائه تکنولوژی های نرپردازی ADB ، منابع نورپردازی، ابزار نورپردازی ، کاربرد و استفاده از نورافکنها، افکتهای نورپردازی و بررسی سیستم تئاتر سخنرانی خواهد کرد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید