» صفحه اصلی » کارخانه: قهرمانی بانک سرمایه یک رکورد استثنایی است
صفحه اصلی

کارخانه: قهرمانی بانک سرمایه یک رکورد استثنایی است

۱۱ شهریور ۹۵ 0۰4

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، مصطفی کارخانه، سرمربی تیم بانک سرمایه پس از قهرمانی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: ما با تیمی که درست کرده بودیم باید قهرمان می‌شدیم. اگر چه خیلی‌ها به ما خرده گرفتند که چرا میلاد عبادی‌پور و فرهاد قائمی را جذب کرده‌ایم، اما من آنها را برای قهرمانی در آسیا می‌خواستم. قرارداد با آنها ارزشش را داشت و اگر با آنها قرارداد نمی‌بستیم، قهرمان نمی‌شدیم. این قهرمانی برای تیم نوپای بانک سرمایه خیلی ارزشمند است و شاید یک رکورد استثنایی باشد که  یک تیم هم قهرمان لیگ شود و هم  آسیا؛ خداوند ما را خیلی دوست داشت.

سرمربی تیم بانک سرمایه در خصوص باخت تیمش در ست اول دیدار فینال مقابل العربی خاطرنشان کرد: معتقدم  ست اول، العربی ما را شکست نداد بلکه عملکرد پایین و کمی شتابزدگی کار دست تیم داد. شتابزدگی باعث شد تا پوئن‌های بازیکنان ما به امتیاز تبدیل نشود، اما وقتی این مشکل در ست‌های بعدی برطرف شد، پیروزی ما با نتایج ۱۶ ،۱۸ و ۱۹ در مقابل تیم چند ملیتی العربی با ویسوتو و کواسویچ، حکایت از قدرت و برتری بانک سرمایه  را داشت.

وی افزود: صبح  روز مسابقه جلسه آنالیز خیلی خیلی خوبی داشتیم. در آن جلسه مطمئن شدم که بازیکنان توانمندی قهرمانی را دارند. انصافاً بازیکنان نکته‌هایی که در آنالیز گفته بودیم را سعی می‌کردند پیاده کنند. همچنین خستگی ناشی از بازی پنج سته شب قبل العربی مقابل تویودای ژاپن روی عملکرد آنها بی‌تأثیر نبود. در حالی که تیم ما سه ست بازی کرده بود.

کارخانه گفت: خوشحالی دیگر من به خاطر مردم است، این قهرمانی آنها را خوشحال کرد. فتح قله آسیا نعمتی برای خانواده والیبال است.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید