» سیاسی » دولت گزارشی شفاف درباره برخورد با متخلفان حقوقهای نجومی به مردم ارائه کند
سیاسی

دولت گزارشی شفاف درباره برخورد با متخلفان حقوقهای نجومی به مردم ارائه کند

۱۱ شهریور ۹۵ 0۰11

[ad_1]

محمد فیضی نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به ماجرای فیشهای حقوقی نجومی خطاب به دولتمردان، اظهار کرد: مردم همچنان پیگیر هستند که درباره حقوقهای نجومی چه برخوردی با متخلفان صورت گرفته است.

وی افزود: چندی از اتفاق ناگوار حقوقهای نجومی تاکنون می‌گذرد و این مسئله دغدغه افکار عمومی شده است که چرا همچین تخلفی باید در جامعه اسلامی رخ دهد.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید هر چه سریعتر با متخلفان برخورد قانونی صورت پذیرد، گفت: هر جا دست‌درازی به بیت‌المال مسلمین شود باید بدون اغماض با آن متخلف یا متخلفین برخورد شود و نتیجه آن برای افکار عمومی انعکاس داده شود.

فیضی در ادامه تصریح کرد: در حالی که وضعیت اشتغال جوانان و اقتصاد در کشور نابسامان است، این‌گونه تخلفات آسیب جدی به کشور می‌زند. چرا که حس اعتماد مردم را می‌گیرد.

وی تأکید کرد: انتظار است برای جلب اعتماد ملت هرچه سریعتر دولت، شفاف به مردم اعلام کند که تاکنون چه برخوردهای با متخلفان صورت گرفته و گزارشی جامع و کامل در این باره به مردم ارائه دهد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید