» صفحه اصلی » محمدی: امیدوارم قدر اسپانسرها را بدانیم تا فراری نشوند/ با لیگی پویاتر، تیم ملی قوی‌تری خواهیم داشت
صفحه اصلی

محمدی: امیدوارم قدر اسپانسرها را بدانیم تا فراری نشوند/ با لیگی پویاتر، تیم ملی قوی‌تری خواهیم داشت

۱۱ شهریور ۹۵ 0۰7

[ad_1]

 غلامرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص قهرمانی تیم کشتی آزاد بیمه رازی در مسابقات لیگ برتر عنوان کرد: تیم ما کار خودش را به نحو احسن انجام داد و ما هم در کشتی آزاد و هم در فرنگی بسیار هدفمند کار کردیم و با حمایت و تدارکات بسیار خوب از سوی مسئولان تیم به هدفمان رسیدیم.

وی افزود: در دو سال گذشته چه در مسابقات باشگاهی و چه در لیگ جهانی توانستیم خوب عمل کنیم و قهرمان شویم. آنچه مهم است این بوده که این مجموعه هم در کشتی آزاد و هم فرنگی هزینه می‌کند و هر دو تیم نیز نتایج بسیار خوبی کسب می‌کنند و امیدوارم قدر چنین اسپانسرهایی را بیشتر بدانیم تا این اسپانسرها از ورزش فراری نشوند.

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی خاطرنشان کرد: از لحاظ سخت‌افزاری مسابقات لیگ کشتی خوب بود اما به اعتقاد من می‌شد با برنامه‌‌ریزی بهتر در تاریخ و قرعه‌کشی و ساعت شروع و پایان مسابقات و با در نظر گرفتن همه موارد بهتر عمل کرد. با این حال با توجه به اینکه فدراسیون کشتی درگیر مسابقات بزرگی بود نمی‌توان چندان خرده گرفت. باید همه کمک کنند تا از این پس لیگی پویاتر و هدفمندتر داشته باشیم تا از این طریق بتوانیم به تیم ملی کشتی نیز کمک کنیم. 

محمدی در پاسخ به این سوال که آیا تیم کشتی آزاد و فرنگی بیمه رازی برای آینده چنین برنامه مدونی را در دستور کار دارند یا خیر، اظهار داشت: قطعاً برنامه مدون را پیش‌رو داریم. دفاع از عنوان قهرمانی در لیگ جهانی هدف اصلی ماست و قصد داریم به همین ترتیب ادامه دهیم تا عناوین قهرمانی را برای این تیم به ارمغان آوریم. 

وی ادامه داد: آزادکاران بیمه رازی در این مسابقات عملکرد بسیار خوبی داشتند و بدون حتی یک شکست به کارشان پایان دادند و این موضوع نکته مثبتی در تیم کشتی بیمه رازی به حساب می‌آید و نشان از قدرتمند بودن این تیم دارد. برای مرحله بعد و لیگ جهانی برنامه‌ای جدی‌تر داریم و قصدمان این است تا با تیمی کامل‌تر وارد مسابقات شویم. 

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید