» صفحه اصلی » زینلی: تا آخرین لحظه از کادرفنی حمایت می‌کنیم/ در پایان فصل جزو سه تیم بالای جدول خواهیم بود
صفحه اصلی

زینلی: تا آخرین لحظه از کادرفنی حمایت می‌کنیم/ در پایان فصل جزو سه تیم بالای جدول خواهیم بود

۱۱ شهریور ۹۵ 0۰3

[ad_1]

علی زینلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص نتایج ضعیف تیم فوتبال مس رفسنجان در چهار بازی نخست لیگ یک عنوان کرد: متأسفانه برای اولین سال است که تیم مس رفسنجان چهار شکست پشت سر هم داشته است. یکی از دلایل افت تیم ما از دست دادن تعداد زیادی از بازیکنان فصل پیش بود که به دلیل عملکرد خوب در فصل گذشته راهی تیم‌های لیگ برتری یا سایر تیم‌های لیگ یک شده‌اند.

وی افزود: باتوجه به این شرایط و اضافه شدن علی کلانتری به عنوان سرمربی به تیم، هنوز بازیکنان با هم هماهنگ نشده‌اند ولی خیلی مهم نیست و ما امیدواریم با توجه به غیرت بازیکنان و یکدلی آنها از هفته ششم روند رو به رشد خود را آغاز کنیم و به روزهای اوج خود بازگردیم. استقلال تهران هم با این که یکی از تیم‌های خوب ایران است ولی در ابتدای لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده است و این دلیل آن نیست که بگوییم کادر فنی یا بازیکنان آن تیم ضعیف هستند. قاعدتاً هر باشگاهی تغییر و تحول زیادی در تیم ایجاد می‌کند نیاز به زمان دارد تا به نتیجه برسد.

زینلی تصریح کرد: باشگاه مس رفسنجان به دنبال استفاده از بازیکنان جوان و بومی شهر است. این قول را به هواداران باشگاه می‌دهیم تا در پایان نیم فصل اول جزو هفت تیم‌ بالای جدول و در پایان فصل جزو سه تیم صدر‌نشین باشیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان در مورد هدف‌گذاری این باشگاه گفت: با توجه به شرایط تیم ما منطقی نیست به فکر صعود باشیم. با توجه به هزینه‌هایی که سایر تیم‌ها کردند، تیم ما از لحاظ هزینه در بین ۱۸ تیم حدوداً در رده چهاردهم قرار می‌گیرد. برخی از باشگاه‌ها که ممکن است نتیجه هم نگیرند، قرارداد‌های سنگینی با بازیکنان می‌بندند. این قراردادهای سنگین باعث می‌شود سایر تیم‌ها نتوانند بازیکنان خوبی جذب کنند. با تمام این شرایط به بازیکنان و کادر‌فنی خود اطمینان و یقین داریم که می‌توانیم بهتر باشیم.

وی در ادامه حمایت مدیران این باشگاه از کادر‌فنی این تیم عنوان کرد: اگر سابقه باشگاه مس را بررسی کنید متوجه می‌شوید که این باشگاه تا آخرین لحظات از سرمربی خود حمایت می‌کند. قرارداد باشگاه با سرمربی تیم یک ساله است و تا پایان فصل نیز از این مربی حمایت می‌کند؛ مگر اینکه شرایط خاصی به وجود آید و کاری از دست ما برنیاید.

زینلی در پایان درباره شرایط مالی این باشگاه گفت: در باشگاه مس همه چیز تعریف شده است و هیچ مشکلی تا این لحظه از این بابت نداریم. طبق قراردادی که با بازیکنان و کادرفنی داشتیم مقداری از طلب آنها تا پایان این هفته پرداخت می‌شود تا ما به تعهدات خودمان عمل کرده باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید