» صفحه اصلی » انصاری‌فرد: داور بازی ما با قطر را متشنج کرد/ مهم نیست چه کسی به قوچان‌نژاد پاس داد
صفحه اصلی

انصاری‌فرد: داور بازی ما با قطر را متشنج کرد/ مهم نیست چه کسی به قوچان‌نژاد پاس داد

۱۲ شهریور ۹۵ 0۰1

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، کریم انصاری‌فرد قبل از آغاز تمرین عصر امروز (جمعه) تیم ملی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شکر می‌کنم که توانستیم قطر را شکست داده و سه امتیاز مهم این بازی را کسب کنیم من این برد را به مردم ایران تبریک می‌گویم و تشکر ویژه از هوادارانی که به ورزشگاه آزادی آمدند و میلیون‌ها بیننده‌ای که در منزل ما را دعا کردند.

وی افزود: خیلی مهم بود که بازی اول را ببریم و همین اتفاق افتاد. برای ما کسب سه امتیاز بود که به آن رسیدیم و انشاءالله در بازی چین نیز این اتفاق رخ دهد.

مهاجم تیم ملی کشورمان درباره اتفاقات حاشیه‌ای که در پایان دیدار ایران و قطر افتاد، یادآور شد: طبیعی است که چنین اتفاقاتی را شاهد باشیم. بازی از حساسیت بالایی برخوردار بود و همه بازیکنان دو تیم تحت فشار بودند. این حساسیت حتی بر کادر فنی و تماشاگران نیز تأثیر گذاشته بود البته به عقیده من داور با کم لطفی که در حق ایران کرد باعث شد که این حساسیت به وجود آمده و جو متشنج شود.

وی در واکنش به انتقاداتی که به نحوه بازی ایران مقابل قطر می‌شود، عنوان کرد: من این حرف را قبول ندارم که ما خوب بازی نکردیم. هر بازی تاکتیک خاص خودش را دارد و ما در بازی روز گذشته به نتیجه‌ای که می‌خواستیم رسیدیم این بازی حساسیت بسیار بالایی داشت. اعتقادم این است که ما بد بازی نکردیم هرچند روز خوب‌مان هم نبود. مهم بود که سه امتیاز را کسب کنیم که این کار را انجام دادیم و برای دیدارهای آینده نیز در هر بازی با تاکتیک خاص خودمان به میدان می‌رویم.

انصاری فرد راجع به صحنه گل اول ایران و اینکه آیا او به قوچان‌نژاد پاس داده است یا مدافع قطر، تصریح کرد: من در آن صحنه روی دروازه‌بان قطر پرس کردم و چون فاصله‌مان خیلی کم بود باید اول توپ را استپ می‌کردم و بعد ضربه می زدم. زمانی که تو را استپ کردم مدافع حریف خودش را به توپ رساند و من متوجه نشدم توپ به چه شکل به قوچان نژاد رسید، البته که من خودم قصد داشتم توپ را به رضا برسانم. خیلی مهم نیست که چه کسی به قوچان‌نژاد پاس داد بلکه مهم این بود که توپ گل شد و من نقش کوچکی در آن داشتم.

وی در پایان در خصوص فاصله کمی که بین دیدار ایران و چین وجود داد خاطرنشان کرد: بله زمان خیلی کم است و کار سختی را ما در بازی با چین پیش رو داریم. ما همه در آمادگی خیلی خوبی به سر می‌بریم و کادر فنی نیز پیش بینی این روزها را کرده بود از این رو درخواست پرواز چارتر کردند که شرایط برای این پرواز فراهم شده و جا دارد از مسئولان تشکر کنیم بازی با چین بسیار سخت است و انشاءالله که دست پر از چین برگردیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید