» صفحه اصلی » انتقاد توهین‌آمیز مدیربرنامه‌های بالوتلی از کلوپ
صفحه اصلی

انتقاد توهین‌آمیز مدیربرنامه‌های بالوتلی از کلوپ

۱۴ شهریور ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پس از انتقال ماریو بالوتلی به نیس و عقد قراردادی یک ساله میان او و این تیم فرانسوی، مینو رایولا، مدیر برنامه‌های این بازیکن ایتالیایی از یورگن کلوپ به‌دلیل رفتاری که در لیورپول با مهاجم فصل گذشته میلان داشت، انتقاد کرد.

کلوپ در پایان فصل جاری که قرارداد قرضی بالوتلی با میلان به پایان رسید، تأکید کرد که در تیمش برای این بازیکن ایتالیایی جایی ندارد و او باید به فکر پیدا کردن تیمی جدید باشد. او همچنین بالوتلی را از تیم اصلی لیورپول تبعید کرد تا در تیم ذخیره‌ها بازی کند.

بالوتلی ۲۶ ساله در طول تابستان از سوی تیم‌های زیادی پس زده و در نهایت مجبور شد راهی نیس فرانسه شود و ظاهراً رایولا، کلوپ را مسبب این اتفاق می‌داند.

رایولا به نشریه گاتزتا دلواسپورت گفت: در نهایت مسئولان ارشد باشگاه لیورپول اعتراف کردند که کلوپ اشتباه کرده است. من نمی‌خواهم او را به‌عنوان یک سرمربی مورد قضاوت قرار دهم، اگرچه به‌نظر من او سرمربی خوبی نیست، اما او این موضوع را درک نکرد که بالوتلی هرچقدر هم که بازیکن ضعیفی باشد، یک انسان است. 

رایولا ادامه داد: رفتار ماریو اما در این مدت مثالزدنی بود. او هرگز از اینکه مجبور است تنها تمرین کند، شکایتی نداشت. گفتن اینکه کلوپ صرفاً مرتکب یک اشتباه شده است، کم است. کلوپ در این ماجرا شخصیت حقیرش را نشان داد.

مدیربرنامه‌های سوپرماریو در ادامه ادعا کرد که این بازیکن ایتالیایی گزینه‌هایی زیادی برای بازی در فصل جدید فوتبال باشگاهی اروپا داشته است، اما نیس را انتخاب کرده، چون تصور می‌کند که در آنجا می‌تواند دوران بازیگری‌اش را احیا کند.

وی عنوان کرد: در ایتالیا، آلمان، انگلیس و اسپانیا تیم‌هایی بودند، اما بالوتلی نیس را انتخاب کرد. لیگ فرانسه لیگ جالبی است و در آنجا فوتبال هجومی محبوبیت دارد.

رایولا درباره شانس بازگشت بالوتلی به تیم ملی ایتالیا هم تأکید کرد: ماریو بازی در تیم ملی را همیشه دوست داشته است، اما او فعلاً باید روی عملکردش در نیس تمرکز کند. اگر تیم ملی به او نیاز پیدا کرد آن وقت ما یکسری کارهای دیگر هم انجام خواهیم داد، اما فعلاً ما فقط باید به بازگشت او به زمین فوتبال فکر کنیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید