» صفحه اصلی » اوزیل: نظر ونگر و لو از همه مهم‌تر است/ انتظارت هواداران خیلی بالاست
صفحه اصلی

اوزیل: نظر ونگر و لو از همه مهم‌تر است/ انتظارت هواداران خیلی بالاست

۱۴ شهریور ۹۵ 0۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مسعوت اوزیل که به‌خاطر عملکردش در مسابقات یورو ۲۰۱۶ به خصوص در تساوی بدون گل تیم ملی فوتبال آلمان برابر لهستان و از دست دادن پنالتی‌اش برابر ایتالیا در مرحله یک چهارم نهایی همین رقابت‌ها از سوی هواداران آلمانی مورد انتقاد است، در گفت‌و‌گو با سایت «Express.de» آلمان گفت: انتظارت هواداران خیلی بالاست. برخی سبک بازی من را دوست دارند و برخی هم دوست ندارند. همیشه اوضاع به همین منوال بوده است.

وی افزود: به‌عنوان بازیکن همیشه سعی و تلاش می‌کنم، چون می‌دانم که می‌توانم هم‌تیمی‌هایم را در موقعیت‌های خوب قرار دهم، اما وقتی در گلزنی موفق نیستم و حتی شوتی در چارچوب ندارم، هواداران ناراحت می‌شوند. گاهی اوقات فکر می‌کنم که آنها درک نمی‌کنند که من چقدر در زمین دوندگی دارم و چقدر پاس به بازیکنان دیگر می‌دهم. به‌هر حال مربیانم به‌طور کامل عملکرد من را می‌بیند و صادقانه بگویم که قضاوت آنها از من مهم‌ترین چیز است.

اوزیل که از زمان پیوستنش به آرسنال پیراهن شماره «۱۱» را بر تن داشته است، با جدایی جک ویلشر از این تیم و پیوستن قرضی‌اش به بورنموث، چشم به شماره پیراهن این هافبک انگلیسی دارد. او در این باره گفت: برای من شماره پیراهن معنای خاصی دارد. شماره «۱۰»، شماره مورد علاقه من است. اسطوره‌های فوتبال از جمله زین‌الدین زیدان، دیه‌گو مارادونا و پله هم این شماره پیراهن را به تن داشتند و واقعاً از این بابت خوشحالم.

هافبک آلمانی توپچی‌ها تصریح کرد: زمانی که به آرسنال ملحق شدم شماره «۱۰» را می‌خواستم، اما متعلق به لوکاس پودولسکی بود. به‌هر حال حالا این شماره در دسترس است. البته پیش از این گفته‌ام که من این شماره را می‌خواهم، چون شماره «۱۰» برای من و پست بازیساز است. اکنون شماره «۱۰» آرسنال خالی است و قطعاً این شماره را می‌خواهم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید