» سیاسی » روحانی باید صادقانه درباره حقوق‌های نجومی از ملت عذرخواهی می‌کرد/ دولت متأسفانه از این تخلفات دفاع می‌کند
سیاسی

روحانی باید صادقانه درباره حقوق‌های نجومی از ملت عذرخواهی می‌کرد/ دولت متأسفانه از این تخلفات دفاع می‌کند

۱۴ شهریور ۹۵ 0۰6

[ad_1]

حجت‌الاسلام نصرالله پژمان‌فر نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور درباره بازداشت‌‌های اخیر متخلفان حقوقهای نجومی، اظهار کرد: بر اساس قانون اساسی وظیفه هر قوه کاملاً مشخص شده و حق قانونی قوه قضائیه است تا در این‌گونه موارد ورود کرده و بدون اغماض با کسانی که به بیت‌المال دست‌درازی کرده‌اند، برخورد قاطع داشته باشد.

وی افزود: بنابراین عنوان کردن چنین مطالبی از سوی رئیس جمهور خلاف قانون اساسی است و بیان این گفته‌ها سبب می‌شود که ملت فکر کنند، دولت در حال فرار و پاک‌کردن موضوعی به این مهمی است.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه روحانی باید صادقانه درباره این قصور بزرگ از ملت عذرخواهی می‌کرد، گفت: باید پذیرفت متخلفینی در دولت، حقوقهای نجومی دریافت کرده‌ و موجبات ناراحتی مردم و صدمه زدن به آبروی نظام شده‌اند. 

وی تصریح کرد: روحانی اگر در مقابل رسانه‌ها این تخلفات را محکوم و از مردم عذرخواهی می‌کرد، مطمئن باشد که محبوبیتش در بین ملت افزایش می‌یافت. اما متأسفانه موضوع کاملاً برعکس شده و برخی دولتمردان از این تخلفات دفاع هم می‌کنند.

حجت‌الاسلام پژمان‌فر در پایان افزود: باید تکلیف متخلفین حقوقهای نجومی و اقدامات دولت در این زمینه برای افکار عمومی روشن شود و رئیس‌جمهور به جای برخورد آرام به دنبال مطالبه حق مردم و بیت‌المال باشد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید