» صفحه اصلی » زلاتان بعد از بازنشستگی به چه حرفه‌ای روی خواهد آورد؟
صفحه اصلی

زلاتان بعد از بازنشستگی به چه حرفه‌ای روی خواهد آورد؟

۱۴ شهریور ۹۵ 0۰8

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، زلاتان ابراهیموویچ که در این تابستان با قراردادی یک ساله به‌عنوان بازیکن آزاد از پاری‌سن‌ژرمن به منچستریونایتد پیوست، فصل رؤیایی را با شیاطین سرخ آغاز کرده و در سه بازی چهار گل برای این تیم به‌ثمر رسانده است. حالا خبر می‌رسد که ستاره ۳۴ ساله پرافتخارترین تیم انگلیس قصد دارد پس از بازنشستگی به حرفه مربیگری روی بیاورد.

یکی از اعضای باشگاه منچستریونایتد که نامش فاش نشده است، در گفت‌و‌گو با روزنامه «سان» انگلیس گفت: زلاتان در مورد آینده حرفه‌ای خود با مورینیو صحبت کرده است. او همچنین به هم‌تیمی‌هایش گفته است فکر نمی‌کند تا دو یا سه سال دیگر به دوران بازیگری خود پایان دهد. ژوزه هم در را به روی ایبرا باز گذاشته و او هم ایده مربیگری را دوست دارد، اما این دلیل بر این نمی‌شود که زلاتان حتماً در اینجا به کار مربیگری بپردازد.

وی تصریح کرد: به‌هرحال زلاتان چندین ایده برای لذت بردن از آینده خود پیش‌رو دارد و نسبت به ایتالیا هم علاقه‌مند است. ایبرا از اوایل سال میلادی جدید در کلاس‌های مربیگری شرکت خواهد کرد و در تابستان هم به این کار ادامه‌ خواهد داد.

ابراهیموویچ از همین حالا نقش مربی را در منچستریونایتد ایفا کرده و به‌نوعی تجربیاتش را به هم‌تیمی‌های جوانش منتقل می‌کند. مهاجم پیشین تیم‌های PSG، بارسلونا و یوونتوس در پایان یکی از جلسات تمرین منچستریونایتد تکنیک‌های شوت زدن‌هایش را به بازیکنان جوانی همچون مارکوس رشفورد، آنتونی مارسیال و جسی لینگارد آموزش داد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید