» صفحه اصلی » پانادیچ: سوشا می‌تواند در بارسلونا بازی کند/ بیرانوند در طول بازی با قطر مثل یخ بود
صفحه اصلی

پانادیچ: سوشا می‌تواند در بارسلونا بازی کند/ بیرانوند در طول بازی با قطر مثل یخ بود

۱۴ شهریور ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، ایگور پانادیچ در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) تیم پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت: علیرضا بیرانوند یک اطمینانی با خود به تیم ملی آورده است. او تنها یک اشتباه در آن بازی داشت، اما به‌طور کلی دروازه‌بان مطمئنی بود و فکر می‌کنم اگر همین‌طور ادامه دهد تیم ملی می‌تواند به نتیجه و هدف خودش برسد.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس در خصوص عملکرد دروازه‌بان کروات این تیم که به‌تازگی به پرسپولیس پیوسته است، تصریح کرد: ما این بازیکن را به این خاطر آوردیم، چون در تیم‌های بزرگ مثل هایدوک اشپیلیت بوده است. هایدوک تیمی است که همیشه یکی از دو گزینه قهرمانی است و دروازه‌بان‌های بزرگی مثل سوباشیک را معرفی کرده است. همچنین رادوشویچ در تیم دبریسینا مجارستان که باشگاه بزرگی است نیز بازی کرده است و می‌تواند بازیکن خوبی برای ما باشد.

وی در خصوص حرکت نمایشی نیش عقرب که رادوشویچ در تمرین انجام می‌دهد و الگوبرداری‌اش از روی دست هیگوئیتا دروازه‌بان پیشین تیم ملی کلمبیا، گفت: این رفتارها و تمرینات بیشتر یک شوخی است، وگرنه من این رفتارها را دوست ندارم و معتقدم گلر باید جدی باشد.

خبرنگار دیگری از او پرسید برخی می‌گویند در بازی تیم ملی، شروع مجددهای علیرضا بیرانوند، بازی را از ریتم می‌انداخت، نظر شما چیست که پانادیچ گفت: آن کارشناسانی که این حرف‌ها را زده‌اند، چه کسانی هستند؟ یعنی آنها می‌گویند شروع مجددهای بیرانوند،‌ بازی را کند می‌کرد؟ مگر او باید همه توپ‌ها را رو به جلو ارسال کند؟ شاید تیم ملی آن‌قدر بازیکن سرعتی نداشته باشد. ما در تیم خودمان چنین بازیکنانی را داریم و به‌همین خاطر پایه کارمان روی سرعت است که در سیستم پرسپولیس، بیرانوند می‌تواند هر لحظه توپ را با سرعت بفرستد، اما در تیم ملی نمی‌توانید بازیکنان سرعتی زیادی پیدا کنید و به‌همین علت بود که بیرانوند شروع مجددهای سرعتی نداشت.

مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس افزود: بازی‌های مقدماتی و جام جهانی در استادیوم پر از تماشاگر، تأثیر خودش را بر بازیکنان می‌گذارد. به عقیده من بیرانوند خودش هم فکر نمی‌کرد دروازه‌بان اول تیم ملی در شروع رقابت‌های مقدماتی جام جهانی باشد. این مسئله آسان نیست که مقابل ۸۰ هزار نفر درون دروازه بایستی، اما بیرانوند به مرور زمان می‌تواند به فرم خودش برسد.

خبرنگار دیگری از پانادیچ در مورد اشتباه عجیب دروازه‌بان تیم ملی قطر پرسید که مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس گفت: همان اوایل بازی که دروازه‌بان قطر شروع کرد به ارسال توپ‌های بلند از محوطه جریمه خودش به سمت کناره‌های زمین، فهمیدم او دروازه‌بان مطمئنی نیست. چندبار در فضای خالی خروج داشت به‌خصوص زمانی که ما اوت می‌انداختیم و مشخص بود این دروازه‌بان بالاخره اشتباه می‌کند. در طول بازی می‌دیدیم که دست‌هایش می‌لرزید و در نهایت یک اشتباه بزرگ کرد. برخلاف آن دروازه‌بان، بیرانوند مثل یخ، خونسرد بود و عملکرد خوبی داشت.

در ادامه، خبرنگار دیگری از او در مورد شرایط سوشا مکانی در لیگ نروژ پرسید و به او گفت آیا این دروازه‌بان می‌تواند به رئال مادرید برود، که پانادیچ این طور جواب داد: سوشا اگر بخواهد می‌تواند به بارسلونا برود. او همین الان از لیگ برتر نروژ پیشنهاد دارد و من با او در تماس هستم. خیلی خوب بازی می‌کند و می‌تواند در تیم‌های بزرگ نروژ باشد.

در نهایت، خبرنگاری که در با طعنه پرسید سوشا به‌عنوان بازیکن باید به بارسلونا برود یا توریست، با این جواب پانادیچ مواجه شد: هم می‌تواند توریست باشد و هم در آن تیم بازی کند. شما با من شوخی می‌کنیدریال اما از قول من بنویسید که سوشا می‌تواند بازیکن بارسلونا شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید