» صفحه اصلی » امیری به مدال برنز رسید/ پایان کار ایران با عنوان چهارمی
صفحه اصلی

امیری به مدال برنز رسید/ پایان کار ایران با عنوان چهارمی

۱۴ شهریور ۹۵ 0۰18

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جوانان جهان، روزهای ۱۳و ۱۴ شهریورماه در شهر ماکون فرانسه برگزار شد و در پایان تیم ایران با کسب دو مدال طلا، یک نقره و یک برنز و کسب ۳۷ امتیاز به عنوان چهارم رسید.

در پایان این رقابت ها تیم روسیه با کسب دو مدال طلا، دو نقره و سه برنز و کسب ۶۶ امتیاز قهرمان شد و تیم های آذربایجان با کسب یک مدال طلا، یک نقره و سه برنز و ۴۹ امتیاز و ترکیه با کسب یک مدال طلا، دو نقره و یک برنز و ۴۳ امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در روز دوم این رقابت ها تیم ایران با چهار نماینده به میدان رفت که در وزن ۵۵ کیلوگرم، عرفان آئینی دارنده مدال طلا و نقره نوجوانان جهان، با حریف رژیم اشغالگر قدس کشتی نگرفت و از دور رقابت ها کنار رفت و شانس کسب مدال را از دست داد.

سامان شجاعی و ارشک محبی در اوزان ۶۶ و ۸۴ کیلوگرم نیز با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت ها کنار رفتند.

در وزن ۱۲۰ کیلوگرم نیز امیررضا امیری در دور نخست مقابل فردریک چوکویت از کانادا با نتیجه ۱۰ بر ۲ به پیروزی رسید وی در دور بعد مقابل کازبک خوبولوف از روسیه با نتیجه ۸ بر ۶ شکست خورد، اما با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، امیری به گروه بازنده ها رفت وی ابتدا با نتیجه ۶ بر صفر مارسل بوهمه از آلمان را شکست داد و سپس با نتیجه آبهیجت کاتاکه از هند را با نتیجه ۴ بر صفر مغلوب کرد وی در دیدار رده بندی نیز کامیل کوچلولک از لهستان را با نتیجه ۷ بر ۲ شکست داد و صاحب مدال برنز شد.

در روز نخست این رقابت ها تیم ایران توسط پیمان بیابانی و حسین شهبازی در اوزان ۶۶ و ۹۶ کیلوگرم صاحب مدال طلا و احمد بذری در وزن ۷۴ کیلوگرم صاحب مدال نقره شده بود و علیرضا گودرزی در وزن ۵۰ کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفته بود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید