» سیاسی » مجلس قرارداد FATF را با هوشیاری بررسی و درباره آن موضع‌گیری کند
سیاسی

مجلس قرارداد FATF را با هوشیاری بررسی و درباره آن موضع‌گیری کند

۱۵ شهریور ۹۵ 0۰44

[ad_1]

به گزارش گروه دانشگاه باشگاه خبرنگارلان تسنیم«پویا»، جمعی از تشکلهای دانشجویی کشور در بیانیه‌ای اعلام کردند: از مردم، سیاسیّون انقلابی، دیگر تشکّلهای دانشجویی حق‌طلب و مجلس شورای اسلامی درخواست موضع‌گیری، هوشیاری، بررسی و حل و فصل قرارداد ننگین FATF را داریم و در راه مطالبه‌ منافع مسلمین و ایرانیان عزیز و با امید به سربلندی و عبور میهن عزیزمان از این توطئه‌ شوم دشمنان و منافقین، دمی از پای نخواهد نشست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: اخبار ناخوشایندی که اخیراً مبنی بر خودتحریمی(!) پذیرفته شده توسّط مسئولان بانکی و سیاست خارجی دولت یازدهم در جریان تعهّدات مربوط به FATF، به گوش می‌رسد، جریان دانشجویی و مردم انقلابی ایران اسلامی را حقیقتاً مضطرب و متعجّب نموده است.

در ادامه تأکید شد: در FATF پذیرفته شده که افراد و نهادهایی که در لیست تحریمهای اتّحادیه‌ اروپا و آمریکا قرار دارند، توسّط بانکهای ایرانی هم تحریم و تحدید شوند. با پذیرش این مورد، امثال سردار قاسم سلیمانی، فرمانده‌ رشید سپاه اسلام و افراد تحت امرش که امنیّت و آرامش کشور از دست دشمنان خارجی و داعش را مدیون مجاهدتهای ایشان هستیم، عملاً به عنوان تروریست پذیرفته شده‌اند و بانکهای ایرانی آنها را تحریم می‌کنند!!! از ننگ و خفّت این «کاپیتولاسیون اقتصادی و سیاسی» دهه‌ ۹۰ که بگذریم، حتّی در صورت لغو این مورد، ممکن است در آینده مورد پرسش واقع شده و این کار دولت ایران در محاکم مختلف بین‌المللی علیه نهادها و اشخاص انقلابی ما به شاهد گرفته شود. همچنین به راحتی اطّلاعات میلیونها کاربر ایرانی در هر زمان که غربیها اراده کنند، در اختیار آنان قرار خواهد گرفت! شوربختانه علیٰ‌رغم تذکّرات مکرّر جنبشهای دانشجویی در تریبونهای مختلف از جمله تریبون نمازهای جمعه، جلوی این مورد تا کنون گرفته نشده و اکنون به مرحله‌ عمل رسیده است…

در قسمت دیگری تصریح شد: امّا سؤالاتی ذهن ما را درگیر کرده است، چه شده که غربگرایان و تکنوکراتهای محترم، هر چه کدخدای مستکبر بگوید را آویزه‌ گوش می‌کنند و با آغوش باز به استقبال خیانت به مردم و نهادهای انقلابی وطن عزیزمان می‌روند؟! چه اتّفاقی افتاده که پس از خسارت محض در برجام به دنبال پذیرش تعهّدات ننگین FATF رفته‌اند و برای پذیرش نئوکاپیتولاسیون، سر و دست می‌شکنند؟! اگر آن روزی که دشمنان ما پنجه‌ آهنین را زیر دستکش مخملی به سمت شما دراز کردند، آن دست را از ریشه قطع کرده بودید، امروز شاهد خفّت و حقارت خود در این قرارداد نبودید. از جای دیگری خیانت دیده‌اید و هزینه‌اش را باید امنیّت مردم و نهادها و پاسداران انقلاب بدهند؟!

این تشکلهای دانشجویی تأکید کردند: همه‌ ما نامه‌ درخواست ارز قرارگاه عزیز و مقتدر خاتم‌الأنبیاء(ص) که سازندگی و آبادانی ایران اسلامی هدف و مسیر همیشگی این عزیزان در بازوی مقتدر نظام، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده است و همچنین پاسخ شرم‌آور دو بانک کشورمان را دیده‌ایم. مایه‌ تأسّف و تألّم است که بانکهای ما، انقلاب خودمان را در داخل تحریم می‌کنند! چرخ هسته‌ای و کارخانه‌ها که هیچ، مبادا چرخ امنیّت و آرامش مردم را هم قربانی اعتماد و خوش‌بینی به دشمنان اسلام و ایران کنید. وای بر ما اگر سکوت کنیم و در مقابل جریان غیرانقلابی داخل نظام نایستیم. بدانید و آگاه باشید اگر قطره‌ای خون در رگهای ما باقی مانده باشد، آن را هم خرج اسلام و انقلاب و فدای خاک پای امام زمان(عج) و نایب بر حق ایشان، رهبر عزیزمان سیّد علی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی) خواهیم کرد. شک نداشته باشید که با ادامه‌ روند حقارت و ذلّت‌پذیری، راه به جایی نخواهید برد. بترسید از روزی که صبر امّت حزب‌اللّٰه لبریز شود.

در ادامه آمده است: بنا بر قاعده‌ «نفی سبیل» بر دولت محترم جمهوری اسلامی ایران فرض است که ننگ FATF را با توجّه به مطالبات نخبگان دانشگاهی و مردم عزیز ایران اسلامی، بلافاصله متوقّف کرده و در این خصوص پاسخگوی مجلس محترم شورای اسلامی و مردم بیدار و انقلابی باشد. اگر دشمنان و در رأس آنان آمریکای متوحّش جانی، توقّع دارند برای احقاق حقوق حقّه‌ مردم خود و رفع تحریمهای خارجی و داخلی(!)، برجامهای بعدی و راه نفوذ برایشان باز شود، با صراحت تمام و صلابت انقلابی می‌گوییم که ما فرزند مولایمان سیّدالشّهدا حسین(ع) هستیم و در برابر زورگویان و مستکبران، سیره‌ ایشان را ملاک عمل قرار خواهیم داد. لذا لازم است برجام ۲، ۳ و… توسّط دولت و مجلس محترم در نطفه خاموش شود و صلاح مسلمین در این است که دست از امید و اعتماد به غرب و شرق برداشته و همگی گوش و چشم جان به سیره‌ امام راحل و فرامین رهبر حکیم انقلاب بسپاریم.

در پایان تأکید شده است: تشکّلهای دانشجویی انقلابی امضاکننده‌ این بیانیّه از مردم، سیاسیّون انقلابی، دیگر تشکّلهای دانشجویی حق‌طلب و مجلس محترم شورای اسلامی درخواست موضع‌گیری، هوشیاری، بررسی و حل و فصل قرارداد ننگین FATF را دارد و در راه مطالبه‌ منافع مسلمین و ایرانیان عزیز و با امید به سربلندی و عبور میهن عزیزمان از این توطئه‌ شوم دشمنان و منافقین، دمی از پای نخواهد نشست.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید