» اجتماعی » افزایش سطح هوشیاری سردار احمد غلامی
اجتماعی

افزایش سطح هوشیاری سردار احمد غلامی

۱۵ شهریور ۹۵ 0۰18

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، حال عمومی سردار احمد غلامی، که چندی پیش به علت مجروحیت در ناحیه سرش به کما رفته بود، هم اکنون رو به بهبودی است. سردار احمد غلامی در روز ۹ شهریور ماه ۹۵ بر اثر اصابت ترکش به سرش به کما رفت. او چند روزی است که به علت همین عارضه در بیمارستان توسط دستگاه‌ نفس می‌کشد. بنا بر اطلاعات رسیده سطح هوشیاری او سه درجه بالاتر رفته و وضعیتش رو به بهبودی است.

احمد غلامی از فعالان مبارزه با اشرار قبل از دوران دفاع مقدس در کردستان و غرب کشور است. وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد در عملیات‌های مختلف حضور فعال داشته و از فرماندهان حاضر در عملیات های فتح المبین و بیت المقدس بوده است. بعد از آن به همراه شهید علیرضا موحد دانش و کاظم رستگار به تاسیس لشکر ۱۰ سید الشهدا(ع) همت گمارد و در این لشکر جانشین حاج کاظم رستگار فرمانده این لشکر بود. تا زمانیکه او به شهادت رسید در این سمت فعالیت می‌کرد و بعد از آن تیپ ۱۱۰ خاتم الانبیا را راه اندازی کرد و فرمانده این تیپ شد.

بعد از اتمام ۸ سال دفاع مقدس نیز یکی از معاونین عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران شد و تا زمان بازنشستگی در همین سمت ماند. او حتی بعد از دوران بازنشستگی نیز در زمینه مقاومت و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کوشیده است. عضو هیأت امنای مجمع رزمندگان لشکر ۱۰ سید الشهدا(ع) شد و در این مجمع فعال است. وقتی بحث تجاوز تکفیری‌ها به کشورهای اسلامی و مردم مظلوم عراق و سوریه پیش آمد، به دلیل تجربه فراوانی که در امور رزم و فنون نظامی داشت به عنوان مستشار نظامی به سوریه و عراق رفت و مسئولیت آموزش بخشی از نیروهای مقاومت را بر عهده گرفت.

هرچند خبر شهادت او به اشتباه توسط مجمع رزمندگان لشکر ۱۰ سید الشهدا(ع) در رسانه‌ها منتشر شد، اما همین مجمع چند ساعت بعد با انتشار تکذیبیه‌ شهادت، از مردم خواست تا برای بهبودی این فرمانده پیشکسوت دفاع مقدس دعا کنند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید