» سیاسی » بررسی برنامه ششم با حضور اساتید و کارشناسان/ بررسی اصلاحات دولت در کمیسیون تلفیق
سیاسی

بررسی برنامه ششم با حضور اساتید و کارشناسان/ بررسی اصلاحات دولت در کمیسیون تلفیق

۱۵ شهریور ۹۵ 0۰15

[ad_1]

محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا»، با بیان اینکه در جلسه امروز (دوشنبه ۱۵ شهریور) کمیسیون برنامه و بودجه پیشنهادات کمیته‌های چهارگانه کمیسیون در مورد برنامه ششم مورد بحث و بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در این جلسه  مسئولان سازمان برنامه بودجه (آقای فرهاد دژ پسند) حضور داشتند.

وی با بیان اینکه جمع بندی از این جلسه برای ارائه به کمیسیون تلفیق انجام شد، افزود: یکی از این پیشنهادات در مورد انتقال آب بود که با توجه به اینکه وزارت نیرو در پروژه هایی که در مناطق مختلف اجرا می‌کند نسبت به جبران خسارت و ضرر و زیان بی توجه است ، ما پیشنهاد دادیم که نسبت به پرداخت این خسارت اقدام شود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس پیشنهاد دیگر کمیسیون برنامه را در راستای  پروژه‌های زیرساختی در مناطق کمتر توسعه یافته  طی سال‌های اجرای برنامه ششم تداوم عنوان کرد.

همچنین سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از بررسی اولیه اصلاحات دولت در برنامه ششم که از سوی  رئیس جمهور به  مجلس ارائه  شده است  در جلسه امروز هیئت رئیسه کمیسیون متبوع خود خبر داد.

خدابخشی تصریح کرد: یکی از این اصلاحات این بود که پیش از این دولت در هدفگذاری خود پیش‌بینی کرده بود نرخ بیکاری از ۱۱ درصد به ۷ درصد در  پایان اجرای برنامه برسد که در اصلاحات جدید این هدفگذاری حذف شده است.

نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در جلسه امروز هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق به بررسی مقدماتی اصلاحات تقدیمی دولت و مقایسه تفاوت‌های آن با لایحه برنامه ششم پرداخت تا این موضوع را به صورت مفصل‌تر در جلسه کمیسیون مورد بررسی قرار دهیم.

سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه ششم توسعه از جلسه فردای اعضای این کمیسیون با برخی کارشناسان و اساتید دانشگاه برای بررسی لایحه برنامه ششم توسعه خبر داد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید