» صفحه اصلی » سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران در جدیدترین رده‌بندی جهانی
صفحه اصلی

سقوط پینگ‌پنگ‌بازان ایران در جدیدترین رده‌بندی جهانی

۱۶ شهریور ۹۵ 1۰3

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، فدراسیون جهانی تنیس روی میز جدیدترین رنکینگ بازیکنان این رشته را اعلام کرد که در بین آنها، نفرات ایرانی با سقوط مواجه شدند.

در بخش مردان نوشاد عالمیان که در المپیک نیز به توفیق دست نیافت و با اولین شکست حذف شد، با ۲۰۹۳ امتیاز و ۶ رتبه سقوط در رده ۱۰۴ ایستاد.

نیما عالمیان، دیگر بازیکن المپیکی کشورمان با ۲۰۵۴ امتیاز و ۲ رده سقوط در رده ۱۱۳ قرار گرفت. افشین نوروزی با ۱۳ رتبه سقوط در رده ۲۲۱، میدیا لطف‌الله‌نسبی با ۲۳ رتبه سقوط در رده ۳۴۵ و میعاد لطفی نیز با ۲۵ رتبه سقوط در رده ۴۰۸ قرار گرفتند.

در بخش بانوان نیز شرایط تفاوت چندانی نداشت و همه بازیکنان سرشناس سقوط را تجربه کردند. ندا شهسواری که دومین المپیکش را باز هم بدون مربی خود تجربه کرد و با شکست در اولین دیدار حذف شد، با ۱۷۳۳ امتیاز و ۱۷ رده سقوط در رتبه ۲۹۹ ایستاد. همچنین محجوبه عمرانی با ۱۸ رده سقوط در رده ۳۵۷ و مریم صامت با ۲۵ رده سقوط در رده ۳۹۹ جای گرفتند.

به گزارش تسنیم، در رده‌های سنی زیر ۲۱، زیر ۱۸ و زیر ۱۵ سال و در هر دو بخش پسران و دختران، بازیکنان اصلی و شاخص کشورمان به جز یک نفر (امین احمدیان در رده سنی زیر ۱۵ سال) سقوط کردند.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید