» سیاسی » دولت و آستان قدس برای رونق اقتصادی کشور تلاش کنند
سیاسی

دولت و آستان قدس برای رونق اقتصادی کشور تلاش کنند

۱۷ شهریور ۹۵ 0۰30

[ad_1]

به گزارش گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران تسنیم«پویا» آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با حجت‌الاسلام ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی  با تأکید بر اهمیت و قداست خدمتگذاری به بارگاه امام رضا(ع) زائران و مجاوران بارگاه ملکوتی، گفت: برای شما در این مسئولیت جدید آرزوی توفیق برای خدمتگذاری بیشتر دارم.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام،کسب رضایت خداوند و اهل بیت به‌ویژه امام رضا(ع)، گفت: رضایت مردم و زائرانی که از سراسر ایران و جهان اسلام برای زیارت به مشهد‌الرضا(ع) می‌آیند، در گرو رضایت خداوند است.

هاشمی‌رفسنجانی با اشاره به توضیحات آیت‌الله رئیسی برای برنامه‌ریزی در جهت رسیدگی به فقرا و اجرای طرحهای مهم برای رونق زندگی مردم، تأکید کرد: آستان قدس و دولت می‌توانند براساس امکاناتی که دارند برای عمران و آبادی خراسان بزرگ و مشهد مقدس، کارهای خوبی برای رونق اقتصاد کشور و به طبع آن زندگی مردم آغاز کنند.

همچنین آیت‌الله رئیسی تولیت آستان قدس رضوی نیز در این دیدار ضمن خوش‌آمدگویی به رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، یاد و خاطره آیت‌الله واعظ طبسی را گرامی داشت و گفت: الحق و الانصاف کارهای مهم زیربنایی انجام داده بودند و در جای جای آستان قدس، نام و یاد ایشان زنده است.

وی ضمن ارائه گزارشی از برنامه‌ها و طرحهایی که برای دوره جدید مسئولیت خویش دارد، اظهار کرد: براساس حکم حضرت آقا که یک منشور کاری است، برای رفع فقر از محجوران حرم و انجام کارهای مهم عمل خواهیم کرد که امیدواریم لیاقت این اعتماد امام رضا(ع) و مقام معظم رهبری را داشته باشیم.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید