» اجتماعی » آغاز همکاری مشترک شبکه «هد هد» با آپارات
اجتماعی

آغاز همکاری مشترک شبکه «هد هد» با آپارات

۱۷ شهریور ۹۵ 0۰7

[ad_1]

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، شبکه جهانی هدهد تنها و اولین شبکه بین المللی شیعی در حوزه کودک و نوجوان است که به سه زبان فارسی، عربی و انگلیسی و از طریق ماهواره فعالیت می‌کند و توسط دفتر آیت الله سیستانی راه اندازی شده است.

شبکه «هدهد» که در این چند سال تولیدات بسیار کثیری در حوزه کودک و نوجوان داشته و براساس آمارهای رسمی توانسته بینندگان زیادی را جذب کند؛ در راستای ترویج آموزه های اسلامی به تازگی فعالیت‌های جنبی بسیاری را آغاز کرده است و تنها به تولید برنامه و پخش از شبکه اکتفا نکرده است.حضور قوی در فضای مجازی، مشارکت و هم افزایی با مجموعه‌های رسانه‌ای و… در جهت ترویج آموزه‌های اسلامی از جمله اقدامات این شبکه است.

این شبکه طرح هایی همچون جذب گزارشگر، مجری و… را نیز به صورت مداوم اجرایی می‌کند و در این راستا مسابقات مختلفی متناسب با ماه‌ها و فصل‌ها برگزار کرده است. بر همین اساس، از امروز همکاری مشترک شبکه «هدهد» و شبکه اجتماعی آپارات کلید خورد.

«آپارات» یکی از موفق‌ترین برندهای فضای مجازی در ایران است. سایتی که توانسته است رکورد بازدید ۴ میلیون ویدئو در روز را به نام خودش ثبت کند. این روزها تاک‌شوهای این وبگاه حرف و حاشیه‌های زیادی به راه انداخته است.

آپارات کودک(بخش ویژه کودکان در مجموعه آپارات)از امروز لوگو و کلیپ های هدهد را به خود اضافه کرد و در دسترس مخاطبان قرار داد.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید