» صفحه اصلی » نتایج ورزشکاران ایران در روز دوم پارالمپیک ۲۰۱۶/ ساده مثل ساره، شیک مثل طلا
صفحه اصلی

نتایج ورزشکاران ایران در روز دوم پارالمپیک ۲۰۱۶/ ساده مثل ساره، شیک مثل طلا

۱۹ شهریور ۹۵ 0۰5

[ad_1]

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از ریو، نتایج رقابت ورزشکاران ایران در روز دوم (جمعه و بامداد شنبه – به وقت ایران) به‌شرح زیر است:

تیراندازی

ساره جوانمردی، سمیرا ارم و عالیه محمودی در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر P2: محمودی و جوانمردی با امتیاز ۳۷۶.۹ و ۳۷۶.۸ در رده‌های اول و دوم ایستادند و توانستند راهی فینال شوند. در مرحله اول که برای مشخص شدن اولین نفر حذف شده بود، عالیه محمودی با امتیاز ۷۲.۷ در رده آخر قرار گرفت و کنار رفت. جوانمردی اما ضمن ثبت رکورد جهان به نام خود به مدال طلا رسید. این نخستین مدال طلای کاروان پارالمپیک ایران بود. همچنین سمیرا ارم با امتیاز ۳۵۸ در رده شانزدهم قرار گرفت و موفق به صعود به فینال نشد.

جودو

امید نوری جعفری، تنها نماینده جودوی کشورمان در اولین مبارزه خود روی تاتامی رفت که از سد حریف آلمانی‌اش گذشت. او پس از شکست مقابل حریف کره‌ای در دور دوم با توجه به فینالیست شدن حریفش با پیروزی در شانس مجدد راهی دیدار رده بندی شد. در دیدار رده‌بندی، سید امید نوری جعفری به دیدار اولکساندر کاسینوف از اوکراین رفت و با امتیاز ایپون شکست خورد تا در یک قدمی کسب مدال از ایستادن روی سکو باز بماند.

شنا

شاهین ایزدیار، ماده ۵۰ متر آزاد کلاس S10، با ثبت زمان ۲۵ ثانیه و ۴۹ صدم ثانیه در گروه خود پنجم شد و از صعود به مرحله فینال این ماده بازماند.

بسکتبال با ویلچر

دیدار تیم‌های ایران و بریتانیا در مرحله مقدماتی با نتیجه ۸۲ بر ۶۲ به سود حریف اروپایی تمام شد.

تیراندازی

مهدی زمانی در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر مردان P1: با امتیاز ۵۵۱.۷ در رده بیست و چهارم قرار گرفت و از صعود به فینال باز ماند.

فوتبال پنج نفره

دیدار تیم‌های ایران و ترکیه، ساعت ۲۳:۳۰ برگزار شد و با نتیجه مساوی بدون گل به پایان رسید.

دوومیدانی

مریم سلطانی، ماده پرتاب نیزه کلاس F34: اودر پرتاب اول رکورد ۱۴.۸۴ متر را به ثبت رساند. وی در تلاش دوم نیز نیزه را ۱۵ متر پرتاب کرد و در سایر پرتاب‌ها خطا داشت تا در نهایت در بین ۸ ورزشکار گروه خود هفتم شود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید