» اجتماعی » پخش سری جدید «شیدایی» به مناسبت دهه ولایت از شبکه ۲ سیما
اجتماعی

پخش سری جدید «شیدایی» به مناسبت دهه ولایت از شبکه ۲ سیما

۲۰ شهریور ۹۵ 0۰6

[ad_1]

به گزارش باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، محمد نبهان با اشاره به پخش سری جدید برنامه «شیدایی» از شبکه دو سیما به مناسبت فرا رسیدن اعیاد قربان و غدیر و دهه ولایت اظهار کرد: سومین سری «شیدایی» با تغییرات زیادی نسبت به برنامه‌های قبلی به روی آنتن می‌رود.

وی افزود: نخستین تغییر که در اولین برنامه توجه مخاطبان را جلب خواهد کرد، دکور «شیدایی» است به این نحو که ترکیبی از المان‌های طبیعی، سنتی و مدرن در فضایی خارجی به جای دکور قبلی در نظر گرفته شده است.

تهیه‌کننده ویژه برنامه «شیدایی» با بیان اینکه در این سری موضوع اصلی هم دستخوش تغییراتی شده خاطرنشان کرد: سعی می‌کنیم به مجموعه خانواده از نگاه دین اسلام و الگوهایی در این زمینه بپردازیم به این نحو که هر شب از برنامه دارای یک موضوع و اسم شاخص خواهد بود و به تناسب نزدیکی به اعیاد قربان و غدیر، این موضوعات و اسامی تغییر می‌کنند.

وی ادامه داد: به عنوان مثال در شب‌های عید قربان به این مسئله می‌پردازیم که چه عنصری در زندگی‌های امروز باید فدای مسائل اولویت‌دار و مهمتر شوند تا بتوانیم زندگی سالم‌تر و رو به سعادتی داشته باشیم.

نبهان بیان کرد: ریتم و فضای برنامه نیز نسبت به دو سری قبلی شادتر خواهد بود و آیتم‌هایی به همین منظور پیش‌بینی شده همچنین برنامه از حالت استودیویی صرف خارج شده و جایگاهی برای حاضران از میان اقشار مختلف مردم در نظر گرفته شده است.

این تهیه‌کننده تلویزیونی با اشاره به آیتم‌های جدید ویژه برنامه دهه ولایت «شیدایی» گفت: در این سری از برنامه شاهد حضور خوانندگان مختلف، برگزاری آیتم تقلید صدا و اجرای بخش «ساعت صفر عاشقی» خواهیم بود البته آیتم اخیر نسبت به دو سری قبلی تغییر کرده و تنها شامل نماهنگ است و مهمانی را در این بخش نخواهیم داشت.

وی افزود: هر شب یک مسابقه نیز برای بینندگان برنامه «شیدایی» در نظر گرفته شده و جایزه آن، یک دستگاه اتومبیل است؛ قرار بر این شده که اهدای جوایز هم به شیوه‌ای جدید صورت بگیرد به این نحو که برندگان هر شب، هزینه سفر به تهران را دریافت می‌کنند تا شب بعد در برنامه حضور یابند و جایزه خود را دریافت کنند.

نبهان خاطرنشان کرد: ویژه برنامه «شیدایی» از یکشنبه شب ۲۱ شهریورماه مصادف با شب عید سعید قربان، به روی آنتن شبکه دو می‌رود؛ زمان پخش این برنامه هر شب بعد از گفت‌وگوی خبری خواهد بود.

سری سوم برنامه «شیدایی» ویژه دهه ولایت در گروه فرهنگ و خانواده شبکه دو سیما و با مشارکت گروه نرم افزاری ویرا تولید و به روی آنتن می رود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

قالب وردپرس پوسته وردپرس پلاگین وردپرس وردپرس سئو وردپرس

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید