» صفحه اصلی » تیم ایران، تایلند را صدتایی کرد/ آسمان‌خراش‌ها فردا به مصاف ژاپن می‌روند
صفحه اصلی

تیم ایران، تایلند را صدتایی کرد/ آسمان‌خراش‌ها فردا به مصاف ژاپن می‌روند

۲۲ شهریور ۹۵ 1۰9

[ad_1]

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی بسکتبال ایران در سومین مسابقه خود در مسابقات بسکتبال آسیا چلنج که در سالن ۱۲ هزار نفری آزادی در حال برگزاری است با نتیجه ۱۱۴ بر ۴۱ بر تایلند غلبه کرد.

سرمربی آلمانی تیم ایران برای شروع بازی مقابل تایلند، سجاد مشایخی، بهنام یخچالی، ارسلان کاظمی، حامد حدادی و اوشین ساهاکیان را به میدان فرستاد. تیم ایران از همان ابتدای بازی و در کوارترهای اول و دوم، تیم برتر میدان بود و توانست ۳۴ بر ۱۷ و ۲۵ بر ۹ پیروز شود. نتیجه نیمه نخست با این عملکرد درخشان ۶۰ بر۲۶ به سود ایران بود. 

تلاش تیم تایلند در کوارتر سوم بیش از ۱۱ امتیاز برای این در بر نداشت در حالی که شاگردان باوئرمن ۲۳ پوئن کسب کردند. تلاش بازیکنان ایران در کوارتر چهارم، رسیدن به امتیاز ۱۰۰ بود ضمن اینکه همه آنها به غیر از عدنان دورقی در این بازی بیش از ۱۰ دقیقه در میدان بودند.  نتیجه کوارتر چهارم  ۳۱ بر ۴ شد تا این بازی با حساب ۱۱۴ بر ۴۱ به پایان رسیده باشد.

روزبه ارغوان ۱۶ امتیاز در این بازی برای ایران کسب کرد.

در سایر بازی‌های امروز، اردن ۱۲۱ بر ۶۵ هند را شکست داد، چین ۷۵ بر ۶۵ از سد فیلیپین گذشت، قزاقستان ۷۵ بر ۹۲ مغلوب چین تایپه شد و ژاپن در یک بازی نزدیک ۶۷ بر ۶۵ مقابل عراق به پیروزی رسید.

تیم ملی ایران در بازی چهارم خود از ساعت ۱۸ فردا (سه‌شنبه) به مصاف تیم ملی ژاپن می‌رود.

انتهای پیام/

[ad_2]

لینک منبع

ثبت شرکت سئو سایت

به این نوشته امتیاز بدهید!

سید وحید احدی نژاد .روابط عمومی هیات خدام الرضا کانونهای خدمت رضوی -خبرنگار حوزه دولت ومجلس

  • ×

    با ما در ارتباط باشید